piątek, 29 listopada 2019

Koła, kółka, kółeczka ........

Taki temat zakładkowego szaleństwa zaproponowała Bogusia z bloga Jasminarium. Zgłaszając swój udział w zabawie myślałam, że uda mi się zrobić kilka zakładek. Niestety, ledwie zdążyłam z jedną.
Zakładka będzie moja, bo zazwyczaj zaznaczam miejsce w którym czytam jakimś papierkiem. Miałam już różne zakładki, ale albo zostały sprezentowane, albo zgubione. Tej również wróżę podobny los, ale na razie cieszę się, że mam prawdziwą zakładkę.
Papier który wykorzystałam  do wykonania zakładki to resztki Mintayowych papierków z serii "Dear diary".
         A oto i ona ......
 





Zakładka od razu znalazła się w książce, którą własnie czytam. Jest to trylogia Gabrieli Gargaś. 
Lubię tę autorkę. Książka może nie jest z tych ambitnych, ale dla relaksu właśnie takie lubię czytać.



I jeszcze banerek, może ktoś dołączy do zabaw - TU


Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających w moje skromne progi. Zaraz zabieram się za pisanie posta, w którym opowiem co robiłam w niedzielę. Zdradzę tyko, że byłam na kolejnym wspaniałym spotkaniu z Liną Shvets.

                                                       Życzę miłego weekendu
                                                                                               Alina 😊

28 komentarzy:

  1. Świetna zakładka :) Fajne podejście do kółeczkowego tematu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tworzysz piękne kartki, zachwyciły mnie kwiatki z formiranu. Zakładka kołeczkowa świetna, moich lektur teraz słucham częściej niż czytam. Ręce w tym czasie są zajęte czym innym.
    Pozdrawiam..:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zakładka!
    Mnie też zakładek ciągle brakuje...
    Powodzenia w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cute bookmark with circle design.

    Happy weekend!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, lubię właśnie takie płaskie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zakładka, świetny pomysł z cytatami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna zakładka! Podejrzewam że gdy będzie taka potrzeba też pójdzie do ludzi;) Sama zrobiłam ich kilkanaście, a mam tylko tą, którą dostałam od blogowej koleżanki.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na zakładkę, a w tych cytatach sama prawda się kryje. Bardzo fajnie to wymyśliłaś Alinko ,podoba mi się bardzo 😊
    Też czytam Gargaś, ostatnio książkę pt. " Tylko Ty "
    Lektura lekka i przyjemna.
    Pozdrawiam 😊🌺

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna zakładka.Ja tez gubię zakładki
    Kiedyś dostałam zakładki frywolitkowe i okleilam nimi jajka,cudnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  10. lindos ..
    que bom que tem compartilhado tantas coisas boas que nos alegram sempre !!
    grande abraço
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna zakładka i wyjątkowe cytaty:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakładeczka wygląda pięknie! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakładka i piękne cytaty. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oryginalane zakładki , a cytaty zachęcają do czytania . Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna zakladka!!!
    Dziękuję za udział w moim wyzwaniu, cieszę się, że zainspirowało Cibie, byś miała swoją zakłladeczkę> Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna zakładka, bardzo jestem ciekawa co tam zakwitło na spotkaniu z Liną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Alinko, przepiękna zakładka, lektura z nią będzie podwójnie przyjemna.
    Tą trylogię przeczytałam w zeszłym roku przed świętami.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna zakładka i ciekawe cytaty. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawe cytaty,pasują na zakładkę.Zakładka bardzo fajna. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe zakładki i równie pięknie dobrane cytaty. To fakt, ile by się nie zrobio zakładek, to zawsze się gdzieś zawieruszą. Podejrzewam, że niektóre wędrują (u mnie) z książkami do biblioteki. Ostatnio mam takie małe znaczniki z wykrojnika. Z Liną miałam przyjemność spotkać się na warsztatach na początku jej działalności. Pięknie nam pokazała jak zrobić różę. To był bardzo wartościowo spędzony czas. Pozwolę się dodać do obserwatorów, bo na Twoim blogu jest zbyt dużo ciekawych wpisów aby to przeczytać na raz :-) Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo pomysłowa zakładka, ja to najczęściej używam duży spinacz biurowy, albo byle jaki papierek.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna i pomysłowa zakładka, ja też lubię czytać książki Gabrieli Gargaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zakładki i wspaniałe słowa na nich się znalazły! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna, bardzo wysmakowana zakładka.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina