niedziela, 29 września 2019

40-tka Marcina

Kartka na 40 urodziny dla Marcina od jego mamy.
Marcin jest wielkim fanem żużla. Mieszka w Lesznie, kibicuje więc Unii Leszno. Mamie Marcina bardzo zależało na umieszczeniu wewnątrz kartki zdjęcia syna z dziećmi.
Do wykonania kartki użyłam bardzo ciekawy papier z małego bloczka "Vintage Moments" z 13@rts. Tagi, to resztki "Pan i Pani Black"- Studio 75, jeden z moich ulubionych zestawów do męskich kartek, niestety dziś już niedostępny na rynku. Środek wyklejony ryginalnym kawałkiem papieru z wykopalisk. Digi-stempel wykonałam w programie Inkscape. Kartka opakowana z kopertkę przewiązaną sznurkiem.










Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa pozostawione w komentarzach. Cieszę się z Waszego wirtualnego towarzystwa i serdecznie pozdrawiam

                                                                           Alina 😊

33 komentarze:

  1. Rewelacja! Bardzo mi się podoba :

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udana kartka - super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł!!! Jestem pd wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kartka . Zrobiona od serca . Udanego tygodnia 🍄🌿🍁

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful card with a nice memory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z wklejeniem fotografii . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała męska kartka dla żużlowca.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna kartka, pięknie opakowana. Cudowne życzenia, pełnia miłości w najczystszej postaci. Bardzo mi się całość podoba, bardzo. <3

    Uściski posyłam serdeczne do Ciebie. <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowa i oryginalna,

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała męska karteczka!
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko, wspaniała praca!!! Piękne detale i podoba mi się miejsce na zdjęcie w środku :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłaś super kartkę. Wszystko fajnie dopasowałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, kartka jest cudowna. Tez lubiłam kolekcję "Pan i Pani Black".
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna! Idealna kartka! W dodatku spersonalizowana :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam oglądać twoje prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam! Robienie TAKICH kartek zawsze było moim marzeniem. Może kiedyś... Świetne rzeczy robisz... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna karteczka taka bardzo osobista, wspaniały pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie kartki wykonywane przez Ciebie zawsze są rewelacyjne.
    Obecna też!!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba, fajny styl i widać, że każdy element jest przemyślany.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kartka, piękne kolory, świetny pomysł z tagami i zdjęciem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna kartka 🙂,z męskimi zawsze jest problem,ale dałaś radę:)) Brawo Ty !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartka jest niesamowita! Wszystko tak pięknie się ze sobą komponuje. Wspaniała praca :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. To najprwdziwszy majstersztyk. Pięknie to wymyśliłaś i pięknie wykonałaś. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Alinko zrobiłaś prawdziwie męską karteczkę. No cudna jest !!!
    Pozdrawiam:)))
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna męska kartka 🙂 dla mnie takie kartki to zawsze prawdziwe wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjna męska karteczka, bardzo ciekawa, pomysłowa i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie projekty zawsze oglądam z przyjemnością, bo temat męskiej kartki nie jest prosty i każde nowe rozwiązanie inspiruje! Świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina