poniedziałek, 1 lipca 2019

60 urodziny wędkarza

Tym razem urodzinowa kartka dla zapalonego wędkarza. Tło kartki zrobiłam sama. Wykorzystałam papier i farby akwarelowe. Trochę wykrojnikowych elementów i grafika zapożyczona z internetu - KLIK
Ponieważ kartka nie była gruba, zrobiłam do jej zapakowania kopertę. Na kopercie jest prosty digi-stempel wykonany w programie Inkscape.




A ja tymczasem wzięłam się za ufoka. Dawno nie wyszywałam, choć tęskniłam za krzyżykami bardzo. Papierowe prace zdominowały mój wolny czas. Teraz mam malutką przerwę, więc od razu sięgnęłam po nieskończony hafcik. Może uda się skończyć "Magiczne fuksje", bo przecież tak niewiele zostało.


Dziękuję za miłe wirtualne towarzystwo. Cieszę się, że jesteście, zaglądacie i zostawiacie pod postami miłe komentarze. Ja też w miarę możliwości zaglądam do Was.
                  Pozdrawiam serdecznie
                                                   Alina 😊

33 komentarze:

  1. Piękna kartka.
    Powodzenia w haftowaniu ufoka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna,dynamiczna kompozycja! Tło świetne, rybak też:-)
    Czekam na fuksje, już widać, że będą pięknie się prezentować :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sympatyczna kartka :)
    Haft zapowiada się imponująco.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowa kartka, pięknie wymyślona, hafcik juz cudowny ,czekam na ukończony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna kartka, radosne barwy. Bardzo mi się podoba pomysł z rybakiem łowiącym sześćdziesiątkę. :) Haft już wygląda jak dzieło sztuki!!!! <3 Pozdrawiam, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka świetna - pomysłowa bardzo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna karteczka, a na koniec haftu czekam z niecierpliwością, bo fuksje już teraz wyglądają przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, świetna kartka, mam nadzieję, że będzie złota rybka na haczyku. Wyszywanka też śliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna karteczka. Też czekam na dokończenie haftu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna karteczka! Śliczne się zapowiadaję te magiczne fuksje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjna kartka! bardzo pomysłowa!
    Powodzenia z fuksjami... piękne są...
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa karteczka, chociaż nie ukrywam, że finał wyszywanki ciekawi mnie jeszcze bardziej. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kartka! Świetnie wkomponowałaś cyferki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko kartka świetna. Przepięknie tło zmalowałaś ❤. Kochana trzymam kciuki za dokończenie haftu bo prezentuje się już teraz cudnie! Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna kartka! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała karteczka :) akwarelowe tło jest cudowne!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten wzór haftu podoba mi się od zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie, że kartka podkreśla hobby

    OdpowiedzUsuń
  19. Such a pretty card and embroidery flowers look beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka bardzo udana, a haft zapowiada sie pieknie.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna kartka! :) A ufok będzie cudowny

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna kartka dla wędkarza! Trzymam kciuki za dokończenie haftu, bo jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny hafcik a kartka nadzwyczajnie udana. Serdecznie pozdrawiam -)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna praca i bardzo pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Alinko, przepiękna kartka. Trzymam kciuki za fuksje.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartka świetna. Życzę powodzenia z fuksjami

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie Ci wyszła. Masz ogromny talent!

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna kartka ale i tak haft skradł moje serce

    OdpowiedzUsuń
  29. Pomysł na karteczkę super!
    Wyszła rewelacyjnie :)
    Fuksja zapowiadają się bajecznie, aż żal nie skończyć takiego haftu.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna, pomysłowa karteczka dla wędkarza! A fuksje już teraz prezentują się niesamowicie. Czekam z niecierpliwością na efekt końcowy :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Czas jakoś bardzo mi się skurczył, ale w miarę możliwości staram się Was odwiedzać. Wiem, że jesteście cierpliwe i wyrozumiałe 🙂

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina