sobota, 20 kwietnia 2019

Wielkanoc 2019

Moje kartki wielkanocne w tym roku robione były praktycznie w ostatniej chwili. Pobawiłam się troszkę z farbkami akwarelowymi i sama przygotowałam papier bazowy do swoich kartek. Najpierw obejrzałam kilka filmików na Yuo Tube. Tam też spodobał mi się pomysł na oklejenie brzegów taśmą malarską. Dało to dosyć ciekawy efekt. Fajna zabawa, spróbujcie 😊





Bardzo podobał mi się ten króliczek, ale nie zdecydowałam się zrobić z nim kartek. To jest tylko wersja robocza. Pozycja króliczka może być dwuznaczna 😊


Do wykonania stempelka użyłam grafikę Small Wingels.






Zmykam do rodziny 😊
Serdecznie pozdrawiam
                                     Alina 

29 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt Alinko! Świetny pomysł z tłem do kartek. Kartki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki :) Rodzinnych, radosnych i pełnych pokoju Świąt Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki Alinko.:) Radosnego Alleluja.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wiosennie i radośnie u Ciebie. Co do pierwszego króliczka z tej samej przyczyny go pomijam, a robi się go szybciutko.
    Zdrowych i radosnych świąt! I do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały efekt akwarelowego tła :) też już wypróbowałam tę technikę przy karteczkach i bardzo mi się spodobała :)
    Wszystkiego pozytywnego, słonecznego i radosnego :):)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te akwarelowa tła, Alinko.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na piękne tła.
    Radosnych Świąt Alinko :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajny sposób na zrobienie baz do kartek! Muszę go kiedyś wykorzystać :)
    Wesołych i pogodnych Świąt Wielkiej Nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko!
    Niech w te Święta Wielkanocne Twoje serce wypełni miłość i pokój.
    Życzę Ci wspaniałych Świąt Wielkanocnych:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne bazy do kartek.
    Radosnych i rodzinnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych świąt Alinko,
    jak dla mnie te bazy są bardzo piękne.
    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki, a pomysł na tło rewelacyjny!
    Radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny pomysł i super efekt.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze kartki.
    Niech radość trwa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tło wyszło cudnie, chyba sama poszukam co i jak;)
    dziękuje za życzenia i również życzę radosnego świetowania w gronie najbliższych:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kartki! Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki.Pomysł papier bazowy wyszedł super.Naa wykonywaniu karteczek nie znam się zupełnie,podziwiam je u innych,a przy okazji dowiaduje się różnych ciekawostek.Pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kartki,ciekawa baza muszę kiedyś spróbować. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejuniu..jakie piękne te pastelowe papierki farbką zrobione :)
    Śliczne karteczki i bardzo pomysłowe .
    Pozdrawiam serdecznie:)Ania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Alinko kartki są śliczne, pięknie wykonane, bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. o trabalho é encantador.
    grande abraço e espero que sua Páscoa tenha sido muito abençoada !
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna gromadka karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne bazy! Zdecydowanie niepowtarzalne. Obszyte maszynowo?

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina