wtorek, 8 stycznia 2019

Jedna kartka, dwie uroczystości

Koleżanka dostała zaproszenie na dwie, połączone uroczystości - 30 rocznicę ślubu i 50 urodziny.
Przyszła z pytaniem, czy da się to ująć w jednej kartce?
Zboczcie jakie rozwiązanie zastosowałam.
Bazę wykonałam z białego brystolu z dodatkiem perłowego papieru wizytówkowego oraz czerwonawego brystolu Canson. Serduszka i ramka z foremki. Serduszka pokryłam perłowym Perlen-penem. Kwiaty tradycyjnie z foamiranu. Całość opakowane w pudełeczko.







 Część dotycząca urodzin wysuwa się z kartki rocznicowej. Dominuje tu kolor brązowy.




W środku zrobiłam kieszonkę w której znalazł się voucher

Jak tam u Was z zimową pogodą? U mnie troszkę śnieg popadał, ale roztopił się. Obecnie pada deszcz i coraz mocniej wieje wiatr. 
Pozdrawiam cieplutko i wracam do papierków 🙂

                                                                                Alina 


32 komentarze:

  1. Alinko, rewelacyjne rozwiązanie. Kartka jest wspaniała!
    U mnie ciągle pada śnieg i jest dość mroźno.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, takie wyzwania pokazują na ile jest się kreatywnym :) brawo Ty :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Masz rację, ale takie wyzwania pozwalają nam rozwijać się i poszukiwać. I o to własnie chodzi!

      Usuń
  3. Piękna :)
    U nas pada i pada, i mróz jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas już przestało. Po śniegu nie pozostało nawet śladu, za to dmucha mocno!

      Usuń
  4. aleś to elegancko ogarnęła. Pięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. naprawdę pięknie to zrobiłaś :) super rozwiązanie!
    u mnie duuużo śniegu popadało, troszkę się roztopiło, teraz mrozik... i tak w kółko, trochę tego, trochę tamtego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Styczeń miał być kapryśny i jest 🙂

      Usuń
  6. Piękne - bardzo mi się podoba:)
    A u nas pada... brrr

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękna karteczka. Super rozwiązanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i elegancka kartka na podwójną okazję :-)
    U nas ani śladu po śniegu, pada i wieje. Ale dzisiaj zaświeciło słońce i zrobiło się wiosennie :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wiosna marzy mi się bardzo, ale na razie jeszcze jej nie widać niestety.

      Usuń
  9. O kochana wspaniały pomysł i piękne rozwiązanie. Karteczka rewelacyjna, delikatna. Jak na perłowe gody przystało kolorek idealny. Ciekawa jestem jak zrobiona jest ta karteczka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Haniu. Dodatkowy element wysuwa się z bazy, ale nie do końca. Zastosowałam rozwiązanie z albumów. Jakbyś chciała szczegółów to napisz 🙂

      Usuń
  10. PIĘKNA - ślicznie ją ozdobiłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna kartka i elegancko połączone obie rocznice:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Pięknie i pomysłowo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i można połączyć dwie okazje w jedną kartkę :D Wspaniały pomysł i przepiękne wykonanie :) śliczna i elegancka :)
    Pogoda u mnie dokładnie jak u Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Myślę, że od naszej kreatywności zależy co wymyślimy, a rozwiązań na pewno jest wiele. Ja wymyśliłam tak, ale następnym razem może to będzie coś innego. Lubię takie wyzwania 🙂

      Usuń
  14. Alinko dałaś radę i efektem jest śliczna, elegancka kartka. Bardzo mi się podoba :). U nas zima na dobre zawitała i cały czas śnieg pada. Zaspy, mrozik i sceneria jak z bajki. Aż strach pomyśleć jak to wszystko roztopi się! Miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana 🙂 Roztopy nie są najprzyjemniejszym momentem, ale nasza ziemia potrzebuje wody, wiec nie trochę popada. W końcu taki mamy klimat.

      Usuń
  15. Kartka jest przepiękna, a dodatkowo świetne z rozwiązanie z tą częścią "urodzinową", bardzo mi się podoba :)
    U nas śniegu nie brak, od kilku dni jesteśmy "zasypani", codziennie trzeba odśnieżać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza kartka , super pomysł połączenia dwóch uroczystości na jednej kartce. Przepiękna. Zima była, dzisiaj padał śnieg przy +2 stopniach, teraz wszystko ładnie zamarzło. Jutro lodowisko na drodze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam i bardzo dziękuję.
    Takie sytuacje nie są miłe. Ślizgawki nie są bezpieczne, ale nielwie możemy na to poradzić, jedynie uważać 🙂

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina