środa, 26 grudnia 2018

Świąteczne kartki - 2018

To już będzie ostatni post związany ze świętami Bożego Narodzenia 2018. Nie pokazałam Wa jeszcze świątecznych kartek. Tradycyjnie u mnie był to hurcik.
Do wykonania kartek wykorzystałam biały brystol Canson na bazy oraz bordo do wykończenia. Przydały się również końcówki scrapowych papierów. Ozdoby wycięłam z pomocą wykrojników. Napis tym razem zapożyczyłam od Small Wingels Shop.
zapraszam do galerii  🙂










Pierwszy raz w tym roku zamiast tradycyjnego makowca zrobiłyśmy z córką ciasto w kształcie gwiazdy, a szarlotkę ozdobiłyśmy gwiazdkami. Prezentowały się okazale 🙂




Dziękuję za kartki i świąteczne życzenia 😘
Czas świętowania dobiega końca i pora wracać do codzienności. 
Teraz wypadałoby rozliczyć się ze Starym Rokiem i przygotować na powitanie Nowego 🙂

                                                             Pozdrawiam  Alina 😘

20 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki i apetyczne ciasta :-)
    Czas pędzi i nie chce zwolnić ;-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,tak! Pędzi decydowanie za szybko!
      Dziękuję bardzo 🙂

      Usuń
  2. Świetna produkcja karteczek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły ten "hurcik"! piękne kartki:D
    A makowiec zacny! Ale słodyczy mam juz dosyć.

    Wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko, cudne kartki. A na widok ciast aż mi ślinka cieknie:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszny post! Ciasta okazałe, a hurcik karteczkowy do pozazdroszczenia!
    Pozdrawiam poświątecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartki, bardzo mi się podobają :) Ciasta bardzo efektywne, chyba troszkę szkoda było ciąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kartki i całe ich mnóstwo.Ciasta apetyczne,przepięknie przyozdobione.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam "hurcik"! :D piękne dobrane kolory - biel i bordo wyglądają szalenie elegancko. I wspaniałe, apetyczne wypieki... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko kartki piękne, a wypieki bardzo apetyczne :)). Ciekawy pomysł :)). Wszystkiego dobrego i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki z szyszeczkami, zupełnie jak moje zawieszki z sosnowych szyszek. A makowiec ... mniam wyglada smakowicie. Samych pomyslności i zdarzeń tylko szczęśliwych na Nowy2019 rok

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe karteczki, cudnie wykonane, podziwiam!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego Nowego Roku! Niech spełnią się wszystkie marzenia !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego w 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteśmy już w Nowym Roku a ja życzę samych cudownych chwil i samego dobra! Dziękuję serdecznie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam! Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczki cudowne! Ale ten makowiec w kształcie gwiazdy to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne karteczki!!! A makowiec - WOW!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też robię makowiec w kształcie gwiazdy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina