niedziela, 7 stycznia 2018

Kalendarze 2018

Pierwszy kalendarz, który ozdobiłam już pod koniec Roku publikowałam TU
Dziś przybywam jeszcze z dwoma.
Powierzchnia do ozdobienia nie jest zbyt duża. Poza tym kalendarze będą stały cały rok, więc może osiąść na nich trochę kurzu, dalego też starałam się aby nie było na nich zbyt dużo miejsc w których ten kurz będzie się zbierał.
Pierwszy kalendarz zrobiłam dla siostry. Wykorzystany w nim digi-stempel ten sam co w poprzednim wzorze. Okrągła ramka i kilka listków wycięte za pomocą wykrojników, troszkę gazy, kilka małych kwiatków z foamiranu. Papier, który wykorzystałam na tło, to Magiczna Kartka - Poranna kawa.





Drugi kalendarz przeznaczony jest dla fanki koni i jednorożców. Myślałam, o różowym koniku, ale fanka jest już dorosła i nie lubi różu, dlatego wybrałam bardziej stonowane kolory :)

Papier, to jakaś końcówka UHK Gallery, chyba z zestawu Provans
Wykrojnik- Marianne Design - jednorożec i ozdobny brzegowy, troszkę potuszowanej gazy i rozcięta rozetka. Cyferki pokryte Glossy Accents, kilka kryształków i kalendarz gotowy.  






W tym roku chyba już koniec z kalendarzami. Przyznam się, że spodobało mi się ich ozdabianie.  Polecam kalendarze z Fabryki Weny. W przyszłym roku pobawię się z nimi na pewno :)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia
                                                               Alina :)

18 komentarzy:

  1. Alinko, piękne kalendarze, wniosą wiele radości w ten rok.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z takim kalendarzem, to każdy rok będzie szczęśliwy ! Piękne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko piękne kalendarze aż się ciśnie powiedzonka -małe jest piękne.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko, zachwyciłam się,jest śliczny! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł. Takie kalendarze można spersonalizować prawda? Świetna praca. pozdrawiam serdecznie i cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko Super Ci wyszły obydwa!!!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach jakie urocze kalendarze...cudowne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, Twoje kalendarze zachwycają! W ogóle to świetny pomysł, spojrzenie z rana na taki śliczny kalendarz od razu wprawia w dobry humor:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten kalendarz z koniem. +100 do radochy za każdym razem gdy się na niego patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są oba! Uwielbiam te kalendarzowe bazy i nie wyobrażam sobie, żebym nie miała jednego na swoje zapiski. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te kalendarze, super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kalendarze ,cały rok je można podziwiać .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ozdobione :-) Pierwszy zachwyca pozytywnym cytatem ,drugi jednorożcem :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł z tymi kalendarzami. Bardzo ładnie je ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina