niedziela, 29 stycznia 2017

Album od Jadzi

Witam w ten chłodny styczniowy dzień pięknym albumem od Jadzi. Album przynosi prawdziwy powiew lata, za którym bardzo tęsknię.
Już sobie wyobrażam, jak będę zapełniała kartki albumu zdjęciami i pamiątkami po powrocie znad naszego pięknego morza, Uwielbiam nasz Bałtyk i staram się spędzić nad nim co roku przynajmniej tydzień. W tym roku będzie to prawdopodobnie Pogorzelica.





Album dostałam od Jadzi, ponieważ wzięłam udział w ogłoszonej przez nią zabawie - Polowanie na Notes :)


Wprawdzie mało mam czasu na blogowe życie i na pewno nie pozostawiłam odpowiedniej ilości komentarzy, ale Jadzia obdarowała wszystkich uczestników zabawy :)
Musze w tym miejscu przeprosić Jadzię, ponieważ album przyszedł do mnie już kilka dni temu, ale rozłożyła mnie paskudna grypa.  Najpierw nie byłam w stanie wyjść na pocztę, a listonosz nie był łaskawy zapukać nawet do mych drzwi, zostawił jedynie awizo w skrzynce. Potem nie mogłam zebrać siły, żeby zrobić te kilka zdjęć i napisać posta. 

Jadziu kochana bardzo dziękuję za ten wspaniały prezent, jesteś cudowna!!!

Jadzia zaprosiła nas też do kolejnej zabawy, w której wezmę udział. stworzymy razem piękne pamiątkowy album Dla naszej kochane Jadwigi z Sercem tworzone   :)  

Dziękuję za odwiedziny i liczę na miłe komentarze tym razem w imieniu Jadzi  :)

Pozdrawiam serdecznie
                                                                       Alina  :)





11 komentarzy:

  1. Cieszę się wraz z Tobą, kochana :))) Serdeczności życzę i dużo zdrówka. Ten rok jest wyjątkowy, jeśli chodzi o zachorowania- mnóstwo ludzików zaniemogło (ja też po powrocie z UK).

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, album jest wspaniały, jak zresztą wszystkie albumy, które wychodzą z rąk Jadzi.
    Życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały album od Jadzi dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och ta nasza Jadzia sypie tymi albumami jak z rękawa.Alinko śliczny dostałaś od niej album ,mam jeden w domciu,jej autorstwa i wiem jakie cuda potrafi czynić .
    Pozdrawiam niedzielnie i serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny album, aż bierze na letnie wspomnienia! Kiedy to lato było?!

    OdpowiedzUsuń
  6. O wow jaki piękny album! Dobrze, że do lata coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio u wszystkich jakoś grypowo. Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie dobre, czego z całego serca życzę. Albumik piękny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały album! Aż nad morze się mi zamarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie nasz jadzia tworzy te małe dzieła z wielka klasa i wyczuciem. Album jest kapitalny. Życzę zdrówka i szybkiego powrotu do blogowego świata.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jadzia pięknete notesy wykonuje wiem o tym bo jestem szczęśliwa jak mogę spoglądnąć na półkę iprzeglądać je- ty również masz piękny Alinko - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. oj tak, Jadzia to specjalistka od albumów :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina