sobota, 30 maja 2015

Troszkę xxx-ków i lampionik

Czasem zastanawiam się co bym robiła, gdybym nie robiła tego co robię J 
Dzień mam wypełniony do granic możliwości. Praca zawodowa, domowe obowiązki, czyli jak u większości kobiet zakupy, gotowanie .... 
.... ale zawsze staram się znaleźć chwilkę dla siebie i moich pasji, gorzej z czasem na pisanie o tym. Duży problem mam też ze zdjęciami, ponieważ nie potrafię ich robić, są to przypadkowe ujęcia, kiepska obróbka (czytaj - jedynie przycięte J), ale staram się, a Wy to doceniacie, ponieważ zaglądacie, i pozastawiacie miłe komentarze, co bardzo mnie cieszy J

Dziś więc troszkę xxxx-ków i decu J

Jakiś czas temu wyszyłam obrazek, który dołączyłam do ślubnych życzeń dla młodej pary. Obrazek powędrował do Niemiec, ponieważ stamtąd pochodziła młoda para. 
Obrazek wyszyłam na kanwie Aida 18 ct, muliną DMC. Wzór znaleziony w sieci.


***

Kilka dni temu zostałam zaproszona do koleżanki na grilla i pomyślałam sobie, że zrobię lampionik, który uprzyjemni wieczór nam, a potem, mam nadzieję gospodyni i innym gościom J  

Lampionik zrobiony jest z kielicha kupionego w sklepie "Wszystko za 5 zł" oklejonego papierem ryżowym i serwetką. Motyw serwetki i brzegi kielicha troszczę podmalowane farbą akrylową i tak wygląda efekt końcowy. 



Nie mam niestety zdjęć zrobionych wieczorową porą z zapaloną świeczką, więc musice uwierzyć mi na słowo, że wyglądał bardzo romantycznie J

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Zapraszam do innych postów.

                                                                                          Pozdrawiam Alina 

17 komentarzy:

  1. Lampion wygląda romantycznie nie tylko wieczorową porą:) Haft jest śliczny i również romantyczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ciszę się, że się Ci podoba, bo to własnie o to chodzi, żeby się podobało ;)

      Usuń
  2. No no tylko pogratulować. Serwetka pewnie ucieszyła obdarowanych, a lampionik to istne cacuszko. Uwielbiam takie zestawienie kolorów i ten wrzosik, rewelacyjnie. Juz widze jak pięknie wyglada w blasku płomienia. Bardzo fajny pomysł. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Lampionik rozświetlony świeczuszką wyglądał bardzo ładnie, a serwetka to frywolitkowe dzieło mojej mamy :)

      Usuń
  3. Ojeja!!! jaki cudny lampion!!! pasowałby mi do pokoju :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miareczko nie ma sprawy, pisz to zrobię dla Ciebie :)

      Usuń
  4. Lampion jest naprawdę śliczny. Wyobrażam sobie jak pięknie wygląda w nocy. A haftowany obrazek z pewnością cieszy oczy Twoich znajomych.

    OdpowiedzUsuń
  5. noooooo romantyczny ten lampionik, a obrazek - Cudny

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny lampion :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko Ty to potrafisz wstrzelić się w gusta obdarowanych. I napewno docenili Twoje
    umieje tności i starania. Bi którzby nie decenił tych cudownych drobniutkich krzyzyków..

    OdpowiedzUsuń
  8. O właśnie! Ja też sobie czasami zadaję to pytanie!:) Ale odpowiedzi nigdy nie mam!
    Nie wyobrażam sobie bezczynności! Wszak życie tak szybko upływa i czasami sobie myślę, że mam jeszcze tak strasznie dużo rzeczy do zrobienia tutaj, na ziemi...

    Twoje krzyżyki, Alinko, są prześliczne! Tak samo jak lampionik.
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z lampionem. Jeśli chodzi o haftowanie to nigdy nie próbowałam, więc zawsze jestem pod wielkim wrażeniem wykonanych obrazków ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina