niedziela, 9 listopada 2014

18-nastka Kasi

18 lat to piękny wiek, wiele marzeń do zrealizowania, wiele planów na dorosłe życie. Każdy z nas chciałby mieć właśnie 18 lat i to przez całe życie :)  Dziś jetem troszkę starsza, ale chyba nie zmieniłabym nic w moim życiu, a jedyne czego żałuję to to, że dopiero teraz mam możliwości poznania tylu wspaniałych i pięknych technik rękodzielniczych. Jeszcze kilka lat temu nie miała pojęcia o tym, że kartkę mogę zrobić sama, a pudełeczko mogę okleić serwetką i będzie stanowiło ozdobę, albo prezent. 
Lepiej późno, niż wcale i dlatego stale szukam, uczę się i pokazuję Wam do czego doszłam.  

Taki prezent przegotowałam na 18-nastkę Kasi - kartka z życzeniami i kuferek na dziewczęce drobiazgi. 

Do życzeń wykorzystałam znaleziony gdzieś, kiedyś w sieci stempelek, niestety zapisałam i nie pamiętam czyj on był, więc przepraszam za to autora








Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga i bardzo dziękuję za pozostawione tu słowa     Alina

6 komentarzy:

  1. Jaka ładna i oryginalna karteczka - pozdrawiam Alinko

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny kuferek !!! a i karteczka urocza :)
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mireczko, obdarowanej tez się podobało :)

      Usuń
  3. super prace fajnie u ciebie zostanę na dłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie zapraszam :)
      Byłam też u Ciebie z rewizytą, podobało mi się i zagoszczę tam na dłużej

      Usuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina