wtorek, 14 października 2014

Moja fascynacja decoupage

Jedną z moich fascynacji jest decoupage. Bardzo lubię dekorować różne przedmioty tą techniką, a zafascynowała mnie kilka lat temu, kiedy to przeglądałam różne strony internetowe w poszukiwaniu wzorów do haftu krzyżykowego. Uczyłam się od wielu wspaniałych dziewczyn, które pokazały mi krok po kroku co i jak. Bardzo dziękuję MarcieGrażynceJoli, Tereni i Ewie, a także wszystkim zlotowiczkom, bo każda z nich odegrała ważną rolę w mojej nauce - gdyby nie Wy nie byłoby mojego decu, Jesteście kochane!

Na razie nie mam żadnej nowej pracy, ale w wolnej chwili na pewno powstanie coś nowego i wówczas pochwalę się nowościami. Dziś pokaże wam kilka moich starych prac

Ślubne kuferki:









       Lampiony:


 








4 komentarze:

  1. Fajnie Alinko, że i decoupage pokazujesz. Przecież tak piękne masz prace choćby prezentowane teraz kuferki. Jest się czym chwalić!!!
    W kolejce zapewne czekają krzyżyki, a o ile mnie pamięć nie myli, również haft wstążeczkowy Cię skusił. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Martuś, na razie tylko starsze prace i nie wszystkie, bo nie chce mi się :), a na razie nie robię nic nowego. Masz rację, czekają jeszcze krzyżyki i haft wstążeczkowy, a za miesiąc jadę na warsztaty i będę robić beading :) a jeszcze moje dziegadełka, chyba za dużo tego wszystkiego jest, żeby wrzucać wszystkie starocie

      Usuń
  2. Piękne kuferki.Nie ważne ze starsze prace,są urocze i miło na nie patrzeć.Delikatne cienie i misternie dobrane detale.Kufer Ani i Pawła do zakochania.
    Pozdrawiam gorąco Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Elu bardzo dziękuję i ciszę się, że prace moje podobają Ci się :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina