poniedziałek, 8 września 2014

Rodzinnie, twórczo, scrapowo

Ja wyssałam z mlekiem matki rękodzielnicze zainteresowania, a moje córki kultywują tą tradycję. Cieszę się gdy przychodzą do mnie z zapytaniem lub prośbą o pomoc i tak było tym razem. Beatka potrzebowała dwie kartki na dwa śluby, a ja właśnie kupiłam wspaniałe wykrojniki z polskimi napisami :) Pomysły powstawały w trakcie tworzenia i w ten sposób powstały dwie ślubne kartki. Oceńcie sami ich urok, mi się podobają (nieskromna jestem, a co?) :)









3 komentarze:

  1. Bądź sobie nieskromna, bo masz powody ku temu!
    Cudne karteczki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe kartki !!! i sama nie wiem,która jest ładniejsza !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Was w moich skromnych progach
    Podczas tworzenia tych kartek wykazało się również moje dziecię :)
    Zdolniach - prawda? ma to chyba po mamusi :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina