poniedziałek, 26 sierpnia 2019

Pamiątka chrztu świętego Stasia

Jeszcze jedna z zaległych prac.
Zakochałam się w wykrojniku i bucikach Craft&you Design od pierwszego wejrzenia. Tym razem są one ozdobą Pamiątki Chrztu Świętego Stasia.
Bardzo prosta kompozycja, w której wykorzystałam stary papier z jakiejś archiwalnej kolekcji, pochodzącej z czasów kiedy scrapowe papiery były prawdziwymi rarytasami. Często wówczas wymieniałyśmy się kawałkami lub karteczkami z małych bloczków. Dziś nie mam pojęcia co to za kawałki, ale są to często prawdziwe perełki 😊
Digi-stempel, który wykorzystałam do ozdobienia opaski zamykającej kopertę pochodzi od      I love digi, troszkę go tylko spersonalizowałam.







Wakacje kończą się nieubłaganie, czas pomyśleć o powrocie do pracy, co oznacza, że czasu na pisanie i zaglądanie do Was będzie jeszcze mniej 😢 Postaram się jednak wygospodarować go choć odrobinę 😘
Pozdrawiam serdecznie i życzę słonecznego końca lata.
                                                                                   Alina 😊


28 komentarzy:

  1. Słodka pamiatka z bucikami w roli głównej, niestety ,kiedyś się wakacje musza skończyć, ja emerytka i też nie mam czasu i kto by pomyslał .

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka i sprytnie spersonalizowany stempelek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała pamiątka, te buciki przeurocze! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna pamiątka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super komplecik! Lubie spersonalizowane kartki :-) Są tak wyjątkowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna pamiątka , buciki są super. Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna pamiątka, super kolory i świetne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko, kartka jest piękna. Rzeczywiście te buciki są śliczne :)). Buziaki posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna chłopięca karteczka, buciki super.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka i pudełko, śliczne buciki i kolorystyka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko przepiękne . Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne butelki, prawdziwe cacuszka :) i ta koroneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny pomysł i rewelacyjne wykonanie. Stasio będzie miał co wspominać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie, świetnie, świetnie. Bardzo udana praca. Możesz być z siebie zadowolona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Alinko, śliczna pamiątka, a te bucki są naprawdę urocze.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna pamiątka, butki są ekstra, całość fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna i elegancka pamiątka, zdobienie tyłu super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześlicznie wyszły te buciki .Cudna pamiątka .

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina