sobota, 10 sierpnia 2019

Chabaziowe spotkanie z Agą C.

Nasze Chabazie 02-04.08.2019
O miejscu i pierwszym spotkaniu pisałam TU
Już minął prawie rok od poprzedniego spotkania w Janówce, a wydaje się jakby to było wczoraj. Z ogromną radością pakowałam walizkę. Cieszyłam się na to spontanie. Przyjechały prawie wszystkie dziewczyny z ubiegłego roku. Cały weekend kręciłyśmy kwiatki, kleiłyśmy i gadałyśmy. Było cudownie i relaksująco. Mam nadzieję, ze za rok spotkamy się znowu.

Jeszcze czyściutkie, stoły przygotowane do pracy   🙂









Zabrakło mi czasu i weny na wykonanie jakiejkolwiek kartki, ale pilnie pracowałam nad kwiatkami 

Jedzenie jak zawsze przepyszne!!!

Praca nad studzienką 🙂




Moja studzienka i kwiatki oraz piękny anioł, który był podarunkiem od Izy.
Dziękuję bardzo za ten twórczy wspaniały czas 😘
Pozdrawiam serdecznie z Łodzi i życzę miłego weekendu
                                                                                             Alina

25 komentarzy:

  1. Studzienka i kwiatki wyszły pięknie :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja tęsknię za takimi twórczymi spotkaniami ...
    Piękna studzienka, piękne kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. It's fun-tastic and lovely time. I wish I could join you all.

    Have a wonderful weekend.

    OdpowiedzUsuń
  4. Woooow es una belleza de trabajo !!! Felicitaciones.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na spędzenie kreatywnie czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. as fotos são lindas . Amei todas elas!
    o poço está muito lindo.
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe warsztaty Alinko. Jestem zachwycona tą studzienką - coś pięknego!
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem zachwycona studzienka

    OdpowiedzUsuń
  9. Studzienka jest zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  10. To musiało być cudowne spotkanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne i twórcze są takie spotkania. Bardzo podoba mi się studzienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace, uwielbiam czytać o takich spotkaniach. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe spotkanie . Kreatywnie i przyjemnie spędzony czas . Prace śliczne. Pozdrawiam cieplutko ☺🔆🔆🔆

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace, ale Wam dobrze dziewczyny.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace! podziwiam i kwiaty i studnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Twórczo i przyjemnie spędzony czas, można naładować akumulatory :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności, najbardziej zazdroszczę spotkania, to takie miłe ,niby znamy się wirtualnie a w rzeczywistości w realu wygląda to tak jakbyśmy się 100 lat znali.Cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe są takie twórcze spotkania! Prace cudne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe i owocne spotkanie.
    Życzę Alinko jeszcze wielu takich pięknych chwil.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. Studzieńka i kwiaty przecudne!
    Wasze spotkania są niezapomniane.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale tam pięknie! I jakie piękne prace powstały - studzienka jest cudna.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastycznie spędzony czas, wszystko takie piękne :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina