sobota, 25 lipca 2020

Kartka na każdą okazję

Bardzo lubię robić kartki na różne okazje. Lubię też kombinować i poszukiwać nowych rozwiązań. Kiedy zaczynałam swoją kartkową przygodę nie było tyle możliwości. Teraz producenci prześcigają w wymyślaniu nowych preparatów i przyrządów.
Tym razem też postanowiłam troszkę pokombinować. Spróbowałam zrobić tło do kartki.
Nie wymyśliłam niczego nowego. Wykorzystałam do tego celu Papeliową maskę kwiaty i stempel pismo. Doskonałym tuszem do tego celu jest Distress Oxide.

Bazę kartki okleiłam papierem z kolekcji "List w butelce" - 06. Jako element dekoracyjny dodałam Papeliową tekturkę kwiatek. Kwiat tym razem papierowy, pokolorowany tuszem wykorzystanym do zrobienia tła, otoczony listkami z pokolorowanego promarkermi stempla.
I kartka gotowa!







Dziękuję za Wasze wirtualne towarzystwo.
Życzę dużo zdrowia i spokoju w dzisiejszych bardzo trudnych czasach.
Pozdrawiam serdecznie i do następnego spotkania
Alina 😘

20 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka. I nabrała charakteru i indywidualności dzięki stempelkowi.

    Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka, Alinko. Kwiaty kojarzy mi się nieco z gerberą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszło tło. Kartka dzięki temu jest wyjątkowa i niepowtarzalna. Do tego własnoręcznie zrobiony kwiat i wszystko wygląda pięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest :) tło robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudowna, bardzo piękny kwiatek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka i prześliczny kwiat.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alinko, kartka wyszła ślicznie, a ten kwiat zamyka idealnie całą kompozycję, brawo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka ! tło jest fantastyczne i to mi przypomniałam, że przy korona wirusowych porządkach zastanawiałam się poco mi te maski? teraz wiem jak je wykorzystać:) dziękuje za inspiracje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko, świetnie wyszła ta kartka, przepiękne tło, dekoracyjny kwiat i wszystko przygotowane samodzielnie. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, świadczy o tym, ze kartki to Twoja pasja.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  11. U ciebie zawsze znajdę cos pięknego

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem uzalezniona od zakupu papierkow. Jak gdzies xos widze to musze to miec :) teraz coraz wiecej cudnych papierkow tworza ;) kartka wyszla przepiekna ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne wyszło te tło :) Kartka niepowtarzalna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. que maravilhoso trabalho !!
    congratulações.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka wspaniale się prezentuje, a kwiat jest po prostu cudowny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham taki minimalizm 😍 Ogromnie podziwiam ten styl u innych, bo ja mam problemy z niedodawaniem kolejnych elementów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała, przyciągająca wzrok kartka. Brawo Alinko

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kartka, świetnie wykonane tło, delikatna i ciepła kolorystyka, śliczny kwiat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super karteczka, a tło uważam za bardzo, bardzo udane! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina