niedziela, 19 lipca 2020

Zawieszka na drzwi dla zapracowanej mamy

Dzisiaj mam dla Was pomysł na zawieszkę.
Bardzo prosta zawieszka na drzwi, ale jej moc jest wielka. Daje odrobinę luksusu każdej zapracowanej mamie.
Takie jest przesłanie mojej zawieszki, ale praktycznie tylko od Waszego pomysłu zależy dla kogo przeznaczycie swoją.
Wszystkie niezbędne produkty do wykonania zawieszki kupicie w Craft Style.
TU znajdziecie gotową bazę wykonaną ze sklejki brzozowej. W Craft Style znajdziecie również wiele ciekawych i wyjątkowych produktów niezbędnych podczas Waszych rękodzielniczych prac. Zajrzyjcie, warto!










Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających. Dziękuje za wszystkie komentarze. 
Życzę miłego tygodnia
                                         Alina 😘

24 komentarze:

  1. super, świetny pomysł na zawieszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna, idealna by uzyskać chwilę relaksu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał idealna zawieszka.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zawieszka, bardzo mi się podoba 🙂
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł na taką zawieszkę .... super wykonanie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na taką zawieszkę Alinko! To mi się bardzo podoba, chyba odpatrzę i zrobię dla kogoś, kto potrzebuje chwili wytchnienia :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała zawieszka, pięknie wykonana.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajna :) Szkoda, że ja nie mam swojego pokoju - chętnie bym takie cudo często wieszała :)). Buziaki Alinko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł,piekne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny pomysł i wykonanie!
    Mnie się wydaje czy malutka literówka się wkradła?
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano wkradła się. Niestety zauważona dopiero po publikacji 🙂

      Usuń
  11. Super pomysł :)
    Chyba jedna literka psikusa zrobiła i się schowała. :).
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, schowała się, ale zauważone dopiero po publikacji, więc tak pozostało. Te literówki są straszną plagą, ale swoich błędów często się nie widzi. 🙂

      Usuń
  12. Ale super, Alinko. Każda mama byłaby zachwycona takim tagiem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super, każdej mamie by się taka przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna, ale wątpię, że zatrzymałaby moje dziecko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Każda mama zasługuje na strefę komfortu :) :) piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna :) Zdecydowanie by mi się przydała hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł i świetna zawieszka, pięknie wykonana.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł na zawieszkę, pięknie ozdobiona :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina