środa, 8 lipca 2020

Ślub w łososiowej tonacji

Tym razem kartka ślubna z papierami Mintay - Marry me. Format kratki DL. Kwiaty z foamiranu barwione pastelami suchymi. Trochę wykrojnikowych listków. Do kompletu pudełeczko z okienkiem.









Jak się macie? C tam u Was słychać? Mam nadzieję, że spokojnie!
U mnie wszystko dobrze. Pogoda kapryśna i ostatnio deszczowa. Mocno się ochłodziło, a ja lubię ciepełko. Zdaję sobie jednak sprawę, że przyroda woli własnie taką pogodę, więc nie narzekam.
Koronawirusa w moim regionie na szczęście nie widać. W całym powiecie raptem 20 potwierdzonych przypadków, niestety 3 osoby zmarły. Mam nadzieję, że niebawem skończy się cały ten koszmar i nie będzie jesiennego powrotu.

Życzę Wam spokoju i zdrowia.
Pozdrawiam serdecznie 
Alina 🙂
                                           

22 komentarze:

  1. Ładne są takie delikatne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, taka stosowana. W moim mieście ok, jednak u nas szpital jednoimienny i są pacjenci z innych miejscowości.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna karteczka. Piękne kolory i papierki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka Alinko! Te papiery sa wspaniałe, ale kwiatuszki pierwsza klasa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna karteczka, cudowne kolory i papierki.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko, przepiękna kartka, zachwyciły mnie kwiaty.
    U mnie w mieście jest parę przypadków wirusa i obawiam się, że to się jednak tak szybko nie skończy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że u Ciebie dobrze. :) Ja cieszę się ochłodzeniem i już przeżywam, że jutro ma być ponad 30...oj będę uciekać od tej temperatury. hehe Tobie ciepełka życzę, a sobie chłodu. :D Kartka jest wspaniała. Ja tak myślę, że Ty robisz coraz to piękniejsze prace. Totalnie jesteś pracowita, kreatywna i robisz wielkie postępy. Kartka jest idealna i brawo Ci biję. :))) Pozdrawiam z obolałym uchem. hehe U mnie bardzo dużo się dzieje, dlatego też mniej mnie na blogu, ale no muszę tu być, to też usilnie wracam. :D Miłego dnia. :****

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna kartka, w miłej dla oka kolorystyce.
    Pogoda jak dla mnie nie jest korzystna, wilgotno i duszno, pochmurno...Nigdy nie wiadomo kiedy ciśnienie zacznie padać i dopadnie senność, i spadek energii. Ale jest lato i to jest piękne!
    W moim powiecie obecnie 3 osoby zarażone,ale ponad 200 na kwarantannie.
    Pozdrawiam Alinko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna kartka. Pogoda u mnie około 20 stopni.w moim rejonie nie ma zachorowań. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kwiaty przepięknie ozdabiają kartkę. Ja ciągle boję się robić kolorowe kartki na ślub, muszę się wreszcie odważyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatna i urocza kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, pastelowa kartka, kwiatki zachwycające, super.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna bardzo delikatna i subtelna kartka!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka naprawdę śliczna, zestaw kolorków bardzo gustowny, kwiaty efektowne! :)
    Ja też mam nadzieję, że na jesieni będzie spokój i nie będzie powrotu tego, co było w marcu i kwietniu... bo akurat na wrzesień/październik mam termin porodu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesliczna , a kwiaty ogromnie mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna kartka. A kwiatuszki nadają jej delikatności.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. W tę kartkę można się zapatrzyć. Jest idealna, elegancka i piękna.
    Słonecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna kartka, delikatne kolory i cudnie barwione kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna karteczka! Trzymaj sie zdrowo!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina