niedziela, 16 sierpnia 2020

Męska kartka - czy to jest wyzwanie?

Kartka dla mężczyzny jest dla mnie prawdziwym wyzwaniem. Ciekawa jestem czy też tak macie?

Wprawdzie nikt nigdzie nie powiedział, że mężczyźni nie lubią kwiatów, ale na męskich kartkach praktycznie rzadko się znajdują. Moje męskie kartki zazwyczaj są w brązach lub w szarościach i kwiaty są na nich również są rzadkością. Taką kartkę stworzyłam i tym razem. 

Do jej wykonania wybrałam piękne papiery z kolekcji Ciao Bella - Woodland. Dodałam kawałek poszarpanej kartki ze starej książki i Papeliowe tekturki: tło - Romby, Koła zębate i Szyldy

Kartka jest inspiracją dla Craft Style i tam właśnie znajdziecie wszystkie wykorzystane artykuły. 









Lato w pełni, cieplutko, więc odpoczywajcie, ładujcie akumulatorki i nie dajcie się temu paskudnemu wirusowi. 

Pozdrawiam serdecznie i do następnego spotkania

Alina 😊 

19 komentarzy:

  1. Fajna karteczka:) Dla mnie też "męskie" kartki stanowią większą trudnść.

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat Tobie męskie wychodzą świetne! Super kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, uważam, że męska kartka to wyzwanie :) :) świetnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna karteczka, masz rację, trudno dla mężczyzn kartkę zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to prawda - męskie kartki to jest wyzwanie, ale Twoja Alinko prezentuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko, to fakt - męskie kartki to prawdziwe wyzwanie. Ale Ty poradziłaś sobie naprawdę rewelacyjnie. Bardzo podoba mi się ta karteczka.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszła bardzo fajna karteczka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam zawsze problem z męskimi kartkami.

    Twoja wyszła super :).

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie, to wszystko co męskie, to wyzwanie :D kartka wyszła świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Może i trudniejsze, ale u Ciebie są one piękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Męska kartka to zdecydowanie wyzwanie, ale w Twoim wykonaniu jest super!:)) Buziaki Alinko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna kartka!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki rzadko robię sama ale przy kupnie kartki dla mężczyzny zawsze mam dylematy, którą wybrać. I takich męskich karteczek jest bardzo mało. Twoja jest super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie to na pewno wyzwanie... Niedługo szwagier będzie miał 40 urodziny i szukam inspiracji na kartkę dla niego...

    OdpowiedzUsuń
  15. W ogóle robię mało kartek, a męskie zrobiłam chyba 2 i dla mnie to mega wyzwanie. Twoja mnie zachwyciła:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla ciebie żadna kartka nie jest wyzwaniem😊

    OdpowiedzUsuń
  17. This is a fantastic card for a man!
    Wonderful work!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak 40 to tylko na Harleyu !!!
    Świetna męska karteczka,idealnie sobie z nią poradziłaś:)
    Pozdrawiam Alinko!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina