piątek, 28 sierpnia 2020

Najpiękniejsze jest to co przed nami ........

... co nam przyjdzie dopiero przeżyć,
co się zjawi z nowymi wiosnami,
by nam życie cudownie odświeżyć.

To jest fragment piosenki "Chwile czekania", którą śpiewał Jan Kaczmarek. Jakże słowa te pasują do życiowego  momentu, w którym znalazła się moja koleżanka. Mam nadzieję, że przyszła emerytka przeżyje jeszcze wiele pięknych momentów, czego życzę jej z całego serca. Przygotowałam dla niej kartkę, która jest również inspiracyjną pracą dla Papelii, z jej pięknymi tekturkami i moim ulubionym stemplem Listki

Tekturki: ramka CRITSA i Szyld, polowałam brązową farbą metaliczną, tekturkę Decoflor pokryłam preparatem zwanym mech.

Na tekturce Szyld umieściłam napis. Kwiaty z foamiranu podkleiłam listkami ze stempla pokolorowanymi markerami oraz wykonane jako embossing na gorąco wykonany na klace. Uwielbi te listki i nie wyobrażam sobie prac z kwiatami bez nich.


Ramka posłużyła mi do wyeksponowania fragmentu tekstu z piosenki. Jako motyw dekoracyjny wykorzystałam zwinięte z kartki starej książki  dwie rurki oraz pogniecioną gazę, którą wkleiłam  między kwiaty. 









 

 Kartka poleciała w świat, a ja żegnam się z Wami, życzę miłego i słonecznego weekendu i do następnego spotkania

                        Pozdrawiam serdecznie

                                         Alina 😊

21 komentarzy:

  1. Alinko, kartka jest piękna i z bardzo pozytywnym przesłaniem. I przyznam, że zazdroszczę tym, którzy doczekali emerytury.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysłowa i pięknie wykonana kartka . Podziwiam kunszt. Miłej soboty i jeszcze milszej niedzieli życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, a te dwa maleńkie ruloniki z tekstem dodają jej wręcz magii... Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, pięknie skomponowana kartka!
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna praca Alinko, śliczne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko jest ślicznie dostojnie i klimatycznie!:)
    Super dodatki w postaci ruloników i piękne przesłanie.
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest piękna, stylowa,delikatna.Świetna pamiątka i oby życzenia emerytce się spełniły.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała praca Alinko, bardzo mi się ona podoba. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna! Odważna decyzja, aby pomalować tekturkę na ciemny kolor, dała fantastyczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo efektowna i wspaniała kartka. Niesamowicie dopracowana w każdym szczególe.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Również życzę Twej koleżance tego samego. Kartka jest moim zdaniem idealna. Piękne barwy, kwiaty, a te ruski papieru...no boskie. Wszystko tak idealnie ze sobą współgra, kartka mnie na maksa zachwyca. Idealna, klimatyczna, magiczna, a to i tak za mało, by ją opisać. Pozdrawiam, podziwiając i życzą przemiłego weekendu. :)))) <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka i trafnie dobrany fragment piosenki i ogólnie - super kompozycja. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka prześliczna, wspaniała kompozycja.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. NIe znałam zacytowanej piosenki. zaraz sobie poszukam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka, świetne motto :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina