piątek, 7 lutego 2020

Pierwsze urodziny Julki

Dzisiaj chciałbym zaprezentować Wam dwie kartki od cioć na pierwsze urodzinki Julki.
Do kartki z misiem wykorzystałam papier scrapowy Lemoncraft, kolekcja Forget Me Not (Nie zapomnij mnie)
Kartka z dziewczynką jest na papierze z kolekcji UHK Gallery - Wedding Morning - Marriage Vow.
Jako dodatki - kwiaty z foamiranau i wykrojnikowe listki. Obie kartki w eleganckich pudełeczkach.







Czas powoli myśleć o wielkanocnych kartkach. Dawno nie wierciłam dziurek w  gęsich wydmuszkach, może w tym roku? Zobaczymy. Na razie remont kuchni w pełni, więc zmykam, może tam przyda się  moja pomoc.
Życzę miłego, słonecznego i może w zimowej szacie weekendu 😊

                                                                                            Alina 

28 komentarzy:

  1. Śliczne karteczkowanie u Ciebie , powodzenia w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne! Wyjątkowo Ci się udały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodkie karteczki dla małej księżniczki. Powodzenia w remontowych zmaganiach:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wyglada! Powodzenia w remoncie No i owocnych karteczek wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  5. Very cute cards!
    Birthday card is so lovely with number 1, one pure white flower, and ane teddy bear :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesłodkie i urocze kompleciki, wyglądają cudownie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny misiek i śliczna lalunia, piękne kartki wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczne rzeczy robisz. Z przyjemnością się na nie patrzy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowne karki. Ta z dziewczynką mnie w sobie rozkochała, jest genialna i taka pełna uroku. :)))) Niech remont kuchni idzie sprawnie. Chciałabym weekend pełen śniegu. Jest dość wiosennie, to i taką aurą cieszyć się będę. :) Pozdrawiam, niech Twój weekend będzie naprawdę piękny pod każdym względem. :******

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodkie - takie urocze i dziewczęce.
    Uściski, Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie karteczki są przeurocze, na pewno będą miłą pamiątką.
    Życzę Ci Alinko szybkiego zakończenia remontu i dużo radości z odnowionej kuchni. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodkie karteczki . Powodzenia w remoncie . U mnie trwa i trwa .. . Pozdrawiam cieplutko 🙂🙂💖💖

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki. Pamiątka na całe życie. Ja przymierzam się do remontu łazienki, ale wytrzymam w postanowieniu?........Powodzenia i szybkiego zakończenia remontu. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są, pełne uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Superaśne karteczki Alinko,wesołe i kolorowe.
    Bardzo podoba mi się motyw przestrzennego wiatraczka :)
    Pozdrowienia zasyłam i szybkiego końca remontu życzę.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, słodkie. I jeszcze elegancko opakowane.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki :). Bardzo podoba mi się ta z dziewczynką :)). Moc uścisków!

    OdpowiedzUsuń
  18. Box z dziewczynką wymiata. Cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie śliczności, szczególnie ta z dziewczynką jest taka ładna :)
    Alinko ciesze się, że jesteś chętna na moje rozdanie, ale żebym mogła przyznać Ci numerek do losowania, to dopisz proszę tą jedną konkretną rzecz, którą chciałabyś dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hola !!!
    Muy bellas las tarjetas, felicitaciones por un genial trabajo.
    saludos.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie karteczki prześliczne :-) Nie umiałabym się zdecydować na jedną, bo każda słodka i jedyna w swoim rodzaju :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne karteczki i wspaniale zapakowane:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajniutkie, urocze karteczki, misiu jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Julka na pewno zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina