wtorek, 18 lutego 2020

Moja pierwsza przygoda w DT

Niektórzy z Was już na pewno wiedzą 🙂 Tym, którzy jeszcze nie wiedzą chwalę się.
Postanowiłam spróbować swoich sił jako projektantka w Design Team`ie i udało się. Od marca dołączam do grona DT Craft Style i Papelia. Cieszę się bardzo i mam nadzieję, że nie zawiodę, ponieważ jako "świeżynka" muszę się wiele nauczyć.


I cała ekipa

Dzisiaj pokażę Wam moją pierwszą przesyłkę ze sklepu.
Odbierając pudełko od kuriera byłam bardzo poruszona. Trzęsącymi się z radości i przejęcia rękami otwierałam pudełko pełne niespodzianek.
I nie zawiodłam się  😍
Po otwarciu po pokoju rozszedł się zapach charakterystyczny dla tekturek wycinanych laserowo, muszę przyznać, bardzo przyjemny zapach, a moje oczy ujrzały .... 😀
                                                                                    ......... nie wiem jak to ująć, słów mi brak 🤗Zawartość pudełka, to same skarby, szczególnie dla scraperki. Zobaczcie sami

Po otwarciu powitało mnie eleganckie podziękowanie za zakupy. Bardzo miły gest 😘

A w środku ......
Ach - ów! i Och - ów! nie było końca. Uwierzcie mi - macanie i oglądanie było niezwykle przyjemne, a w głowie już rodziły się pomysły na wykorzystanie tekturek, papierków, stempelków ....




Do paczki dołączony był również gratis, a w nim przepiękne Papeliowe papiery, na które już od dawna miałam chrapkę. Było też kilka dodatków innych producentów. 




Dziękuję za tą wspaniałą paczuchę 😘
Rączki swędzą i już by się coś pomalowało, pokleiło .....
       ..... a tu ........?       kuchnia woła, podłoga się kładzie, wszędobylski kurz wciska się wszędzie. W domu "armagedeon" - jak to mawiała moja koleżanka. Biorę się więc nie za tekturki, nożyczki i klej, tylko za ścierkę i odkurzacz. W wannie stoją jeszcze naczynia do mycia 😏 
Przyjemności muszą troszeczkę poczekać 🤔
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na zakupy do sklepów: Craft Style i Papelia, naprawdę warto, sprawdźcie sami.

                                                       Alina 🙂




28 komentarzy:

  1. Gratuluję:))) Miło jak spełniają się marzenia!
    Super paczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje! i jaki fajny wpis:-) też uwielbiam zapach tekturek!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko super, serdecznie gratuluję i życzę mnóstwa pomysłów i wspaniałej pracy twórczej (nie tylko tej w kuchni ;) Paczucha to same wspaniałości :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje !
    Bogata paczucha,a w niej same wspaniałości:)
    Powodzenia życzę Alinko:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Alinko :-) Życzę wspaniałych pomysłów na wykorzystanie zawartości bogatej paczuszki :-) Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko, gratuluję kochana!!! Wspaniała wiadomość :)). Trzymam kciuki, ale jestem pewna że dasz radę i będziesz wspaniale inspirować! Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  7. To cudownie, gratuluję Alinko, życzę cudownych pomysłow i inspiracji. Pozdrawiam sedecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje! trzymam mocno kciuki i powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow piękne paczki - gratulacje i powodzenia :) i dużo weny i kreatywności

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo.Gratuluję. Masz talent to działaj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Alinko. Gratuluję. Życzę powodzenia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i powodzenia życzę. Nieustającej weny. Paczucha bogata bardzo. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, serdecznie gratuluję i życzę Ci przyjemnego tworzenia z tych cudeniek.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że spełniasz marzenia! Paczucha wymiata, sama przyjemność oglądać te wszystkie skarby :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i trzymam kciuki za start :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje, pewne jest, że wszystko pięknie wykorzystasz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia będę trzymać kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Congratulations!
    Good luck and success!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj w teamie Alinko :)
    Piękna paczusia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję i cieszę się z Tobą , że możesz w ten sposób rozwijać swoją pasję. Pozdrawiam cieplutko 💖

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! :)
    ja też tak mam jak przychodzą paczki z moimi kreatywnymi zakupami ;) nacieszyć się nie mogę, a tu zawsze jakieś sprzątnie czeka... ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję serdecznie 😘,baw się dobrze 💝

    OdpowiedzUsuń
  23. To się będzie działo - wielu pomysłów na wspaniałe prace życzę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała nowina Alinko !Z radością czekam na pierwsze inspiracje .

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję!!! Życzę udanej współpracy i fajnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina