piątek, 21 lutego 2020

30 urodziny informatyka

Bardzo lubię robić kartki tematyczne, więc kiedy koleżanka zapytała mnie czy mogłabym zrobić kartkę komputer na 30 urodziny dla informatyka, zgodziłam się bez namysłu. Przy okazji dowiedziałam się, że 30 w dwójkowym systemie liczbowym zapisuje się: 11110. Kartka jest w formie sztalugowej. Myszkę do komputera zastąpiłam małą, kocią zabawką.  Całość zapakowałam w pudełeczko z okienkiem.


Życzę miłego weekendu i pozdrawiam serdecznie
                                                                                Alina 

33 komentarze:

  1. pięknie to skomponowałaś

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarpety z majtami rozwaliły system :) :) :) fantastyczna praca !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie kreatywne rzeczy!!! Takie kartki są tylko w jednym egzemplarzu i to jest ich największą zaletą! Super:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna! ta mysza rozbawiła mnie do łez :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, podziwiam Twoją kreatywność. Kartka jest rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ super pomysł, kartka śliczna a uciekająca myszka jest genialna.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny pomysł. Efekt mnie zaskoczył. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko rewelacja pomysł i wykonanie super kartka .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wymyśliłaś , masz wiele oryginalnych pomysłów . Miłego weekendu 💖 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kartka i bardzo ciekawy pomysł !

    OdpowiedzUsuń
  11. Znakomita i bardzo pomysłowa praca!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za tą kartkę powinnaś otrzymać Nobla :) Przepiękna i bardzo pomysłowa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie się spisałaś, komplet jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha... Ty to umiesz oryginalnie ugryzc temat

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa karteczka, jeszcze takiej nie widziałam. Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialna kartka! Masz obłędne pomysły :-) Jestem zachwycona :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest genialna! Po prostu genialna! :D Ty to masz pomysły <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna jest!!! I ta myszka!!! EKSTRA!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała kartka. A myszka rozbiła system. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Całość wygląda niesamowicie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozbawiłaś mnie tą myszką :D BARDZO oryginalny, ciekawy projekt, jeszcze nigdy nie widziałam czegoś takiego:) świetnie podeszłaś do tematu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ ty masz pomysły...super.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna, pomysłowa kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny pomysł Alinko, kartka jest świetna:) A dodanie kociej myszki to był strzał w 10!
    Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjna kartka!
    Genialny pomysł :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow! Super pomysł i cudna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ pomysłowo! Super wyszło! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniała, pomysłowa i ciekawie wykonana kartka :) Brawo za pomysł, genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjna kartka! :-) Fajny pomysł z myszką.

    OdpowiedzUsuń
  30. WOW, rewelacyjna tak kartka, a myszka najlepsza :-D

    OdpowiedzUsuń
  31. Alinko, świetny pomysł i wykonanie! Z pewnością ucieszyła i zaskoczyła obdarowanego. :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina