niedziela, 20 stycznia 2019

Sandra i Tomek

Koleżanka poprosiła mnie abym zrobiła kartkę i skrzynkę na ślubne pamiątki dla córki. Kartka  miała być ozdobiona polnymi kwiatami, a kuferek bzem. Najwięcej kłopotu sprawił mi ten bez. Nie mogłam znaleźć ładnego papieru z tym motywem, a czasu było niewiele. Kuferek wyszedł na lekko podniszczony i trochę stary, ale spodobał się obdarowanym, a to w końcu najważniejsze  🙂
Tym razem nie użyłam żadnego scrapowego papieru, jedynie różowy i  biały brystol Canson. Jedną warstwę papieru ozdobiłam nadkładając pastę strukturalną. Pasta po nałożeniu posypana została  brokatem. Efekt na drugiej warstwie uzyskałam dzięki folderowi Marianne Design - Serca. Bukiet kwiatów różnych wykonałam z foamiranu. Do opakowania kartki przygotowałam pudełeczko.











Na obu pracach widnieją serduszka, więc prace idealnie pasują do wyzwania ogłoszonego przez Scrapkowo.pl - Serce.
Regulamin mówi, że każda praca powinna być przedstawiona w osobnym poście, więc zgłaszam do wyzwania kartkę, a skrzynka jest tylko jej dodatkiem. 



Dziękuję bardzo za odwiedziny. Bez sensu byłoby publikowanie prac, gdyby nikt ich nie oglądał. Mam nadzieję, że czasami kogoś zainspiruję.

Pozdrawiam serdecznie w ten mroźny, zimowy dzień 😘

                                                                                      Alina

64 komentarze:

  1. Śliczny kwiatowy komplecik :-) Retro skrzyneczka będzie wspaniałą ślubną pamiątką, karteczka też :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała puchata karteczka :) jak pięknie ukwiecona :) kuferek pierwsza klasa :) powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie prace śliczne, bardzo mi sie podoba zarówno kwiatowa karteczka jak i skrzyneczka, lubię takie klimaty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem zachwycona skrzyneczką retro i karteczką.
    Bardzo piękne!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplecik! Karteczka z polnymi kwiatkami bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest cudna. Taka świeża w swych kolorach i bardzo radosna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kwiatowa kompozycja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko oby dwie prace cudne!!! Ale kartka ma niesamowite kwiaty!!! Piękna kompozycja!! Serdeczności posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka;) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna kartka, te kwiaty są przecudowne! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie ukwiecona kartka, a pudełko zachwyca delikatnością - cudeńka dwa :-) Powodzenia w wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te piękne kolorowe kwiatuszki tak cudnie poukładałaś na kartce. Wygląda zjawiskowo i do tego jeszcze ta skrzyneczka. Super, bedzie pamiątka na całę życie. Pozdrawiam i miłego tygodnia życze

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepięknie cudowny prezent. jestem pod ich urokiem i gratuluję wspaniałej pracy

    OdpowiedzUsuń
  14. Alinko, przepiękny ten bzowy kuferek, taki romantyczny. I jaka zachwycająca ukwiecona kartka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne prace! Cudowny bukiet na kartce wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuda
    Jak zawsze napatrzeć się nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna karteczka i cudowny kuferek :) Będą wspaniałą pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne prace! Takie kwiaty jak na kartce wnoszą dużo radości! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kuferek! A karteczka cudna taka ukwiecona, super! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny komplecik i taki kolorowy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zachwyciłam się karteczką. Cudowna. Tło z pasty strukturalnej to genialny pomysł. Daje świetny efekt, do tego ten bukiet. Zapachniało latem. Skrzyneczka równie urokliwa. Gratuluję. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudną kartkę zrobiłaś. Kwiatki zachwycają :).

    Szkatułka też bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  23. sliczna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Styczniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartka jest prześliczna. A dodatkowo pięknie opakowana. To uroczy prezent. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna praca :) Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniała praca, dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyszło - szczególnie kartka :) takie prezenty są wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam polne kwiaty więc tym bardziej podoba mi się karteczka. Z pudełkiem miałaś trudne zadanie ale prześliczne wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna kartka a bukiet wyczarowałaś cudowny. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ wiosenna i jak pięknie wygląda przez szybkę tego pudełeczka

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna kartka i kuferek- dużo pracy włożonej ale też Młodzi będą mieli pamiątkę na lata:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna karteczka. Super pamiątka.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz talent:)
    Zarówno skrzyneczka jak i kartka bardzo mi się podobają:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne prace! Fantastyczna kompozycja kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiekne prace...ten bukiecik polnych kwiatow na kartce jest rewelacyjny, nie moge napatrzec sie, bo wyglada jakbys swieze kwiaty polozyla. Kuferek piekny i mysle, ze bedzie dobrze sluzyl . Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Hola.
    Tus trabajos son hermosos.
    Felicitaciones.
    Un gran abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna kartka, kuferek wyszedł wspaniale. Takie pamiątki są najpiękniejsze. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  38. Alinko, piękny komplecik 😊 a kwiatki na kartce zrobiłaś cudne😊

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne prace,zarówno bogato kwitnąca kartka jak kuferek.
    Tęsknię za kwiatami i kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kartka jest prześliczna i skrzynka również. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudny komplecik! A te kwiaty na kartce zachwycają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniałość, jestem pod wrazeniem !
    K.

    OdpowiedzUsuń
  43. O matko, jakie to piękne! Ja bym chciała dostać coś takiego na rocznicę ślubu ☺ obserwuję i pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale piękne! Masz wielki talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudna jest kartka, szkatułka też śliczna

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna ta kwiatowa kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne cudeńka tworzysz... Pozdrawiam wszystkich mieszkańców poddasza :-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Twoje prace są piękne. Koleżanka na pewno była zachwycona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  49. WOW! Projekt i wykonanie super ale jaka świetna forma podania! Bardzo tu przytulnie! Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  50. Pudełeczko wyszło takie fajnie rustykalne :) Za to karteczka jest po prostu śliczna,kwiaty zupełnie jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zarówno kartka jak i skrzyneczka bardzo mi się podobają. Zadbałaś o każdy szczegół. Śliczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękny bukiet stworzyłaś na kartce, a skrzyneczka jest w świetnym klimacie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękny i radosny upominek ❤️

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina