wtorek, 1 stycznia 2019

Witaj maleńka Julio

Witam serdecznie w Nowym Roku.
Czas płynie zdecydowania za szybko, ale tak naprawdę czy Nowy Rok coś kończy i coś nowego zaczyna?
Dla mnie zdecydowanie nie. Ułatwia nam jedynie odmierzanie i oznaczanie czasu. Jest też doskonałą okazją do wspaniałej zabawy 🙂 Jednakże nastanie Nowego Roku praktycznie  nie zmienia niczego w naszym życiu.
Weilu z Was na przełomie roku robi podsumowania oraz podejmuje postanowienia. Ja od kilku lat nie robię tego, ponieważ cieszę się tym co mam, a najważniejsze dla mnie jest zdrowie moje i moich bliskich. Co nie znaczy, że wcale nie mam marzeń, lub nie podejmuję wyzwań. Robię to, ale niekoniecznie właśnie w tym okresie. Przyjmuję to co los przyniesie i do tego dostosowuję swoje pragnienia. Ich realizacja, to już zupełnie inna bajka 😊
W Nowym Roku przychodzę do Was z zaległościami, a jest ich sporo.
Dzisiaj kartka, którą przygotowałam jeszcze w czerwcu. Jest to kartka shaker, na powitanie maleńkiej Julii.
Do wykonania kartki użyłam białego i różowego brystolu Canson oraz papieru z kolekcji Lemoncraft -  Lullaby 04. Elementy dekoracyjne wycięłam za pomocą wykrojników. Kwiaty zrobiłam z białego foamiranu i delikatnie jej podbarwiłam tuszem.
Shaker powstał z wyciętych i sklejonych kilku jednakowych warstw. W pracy wykorzystałam również grafikę Janet z bydigitalpaper. W środku zrobiłam kieszonkę z kopertą i metryczkę na tagu. Do kartki przygotowałam pudełeczko z okienkiem.










Dziękuję za to, że jesteście 💓
Życzę Wam wszystkiego dobrego nie tylko w rozpoznającym się właśnie Nowym Roku, a przede wszystkim dużo zdrowia, bo ono jest najważniejsze. Życzę również z pogody ducha i weny. 
Serdecznie zapraszam do zaglądania w moje skromne progi, bo zaległości jest wiele 😊

                                                                                                Alina 😘

35 komentarzy:

  1. Prześliczna kartka! Delikatne kwiaty wspaniale harmonizują z różnymi odcieniami różu.Elementy w kolorze fuksji-wspaniałe. Przyciągają wzrok -szczególnie te ażurowe.
    Co do podsumowań to robię,ale niekoniecznie na przełomie starego i nowego roku!
    Wszystkiego dobrego w 2019 roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo 🙂
      Dokładnie tak myślę 👍

      Usuń
  2. Przepiękna kartka. delikatna jak delikatne jest to maleństwo. Kradnę pomysł, gdyż oczekujemy w rodzinie na takie cudne maleństwo, nawet dwa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję kochana, częstuj się 🙂 Myślę, że podobnych grzechotek powstało dużo, bo jest to chyba oczywisty element dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, dopracowana w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka,kolorki w sam raz dla małej księżniczki :)
    Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego 🙂

      Usuń
  6. Wspaniała praca, piękna pamiątka :) najleposzości w Nowym Roczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę i za życzenia. Wszystkiego dobrego🙂

      Usuń
  7. Alinko, cudowna kartka, jak śliczne wygląda ta grzechotka.
    Samych szczęśliwych dni w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny komplecik. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku i dziękuję 🙂

      Usuń
  9. Hermoso trabajo
    Feliz año nuevo 2019.
    Besos.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezapomniana niespodzianka!
    Serdeczności zostawiam na każdy dzień 2019 roku:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Również wszystkiego dobrego na każdy dzień nie tylko tego roku🙂

      Usuń
  11. Śliczna,pięknie wszystko dobrane:) prezentuje się niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie to jest piękne! już nic nie napiszę - popatrzę sobie. Mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka, taka bardzo Juleczkowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna karteczka! Piękne kwiaty :) A grzechotka jest niesamowita :)
    Moc najlepszych życzeń w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna grzechotka i papiery w tle :-) Pięknie połączone różne odcienie różu :-) Wszelkiej pomyślności i zdrowia w 2019 roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

      Usuń
  16. Święty komplecik. Pomysł z grzechotką rewelacja. :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna pamiątka na powitanie maleństwa :)
    Ja też nie robię postanowień na nowy rok, tak jak napisałaś, to tylko zmiana cyferek w kalendarzu ;) takie coś pomaga nam porządkować czas. Mnie na przykład pomaga w określeniu czy zrobiłam jakiś twórczy progres ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Jakieś podsumowania warto robić. Na pewno nie wolno poddać się stagnacji, ale na pewno nie wolno stresować się wraz z nastaniem Nowego Roku kiedy pochopnie podejmujemy postanowienia, których nie jesteśmy wstanie zrealizować.

      Usuń
  18. A-Lenko, BARDZO rozumiem to, co piszesz o przemijaniu czasu, podsumowaniach. Nie robię ich w tym czasie, nie stawiam żadnych barier- w życiu mam dość stresów i ostatnio bardzo! pod górkę. Blogowanie daje mi nieco ulgi. Wasze odwiedziny koją ból i choć często mam łzy, to cieszą mnie takie wpisy, jak Twój. Jest w nim wiele moich przemyśleń. Podziwiam Twoje kartki. Moje łzy nie dają mi spokojnie wycinać, kleić. Może ten rok to zmieni.
    Pięknie Cię pozdrawiam. Niech ten rok przyniesie Tobie, to, co sama sobie w głębi serca życzysz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci aby ten rok był przynajmniej nie był już po górkę, a łzy płynęły z Twoich oczu tylko z radości. Cieszę się, że przynosimy Ci odrobinę radości. W wycinaniu chętnie pomogę - daj tylko znać, chociaż mam nadzieję, że będziesz mogła podjąć tego sama 💓😘
      Jeśli tylko mogę w czymś pomóc pisz!!!
      Z całego serca życzę spokoju, zdrowia i pomyślności nie tylko na ten Rok

      Usuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina