wtorek, 23 lipca 2024

14 urodziny Kingi

Dziś pragnę zaprezentować Wam kartkę urodzinową dla miłośniczki koni. Kartka miała być w ulubionym kolorze Kingi, czyli fioletowa. Tekturka od Laserowe Love, papier - Mintay - Dreamer 03x, kwiaty - foamiran i papier. 
W środku, kieszonka i koperta na pieniądze oraz tag z kartką z kalendarza. Kartka w pudełku z okienkiem.










Lato w pełni, słońca pod dostatkiem. Może nawet za dużo, ale na pogodę nie mamy wpływu, więc trzeba brać co jest. Dziękuję pięknie za Wasze miłe słowa pozostawione w komentarzach. 
Miłego dnia życzę i pozdrawiam serdecznie, Alina  

20 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. Cudowna kartka!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ to piękna pamiątka na lata.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka! Świetny jest ten koń :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna pełna radości kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ cudna kartka, bardzo mi się podoba, fiolet to też mój kolor, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna kartka. Super wykonana. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna urodzinowa karteczka!! Super kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka i w mojej ulubionej kolorystyce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna kartka. Bardzo podoba mi sie kieszonka z tagami;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka piękna kartka w jednym z moich najulubieńszych kolorów. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczną kartkę wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kartka! Na pewno obdarowana była zachwycona. Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka jest absolutnie urocza. Kolor fioletowy i motyw koni świetnie ze sobą współgrają. Naprawdę widać, że włożyłaś w nią mnóstwo serca!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne rzeczy tworzysz, jestem zauroczona.
    A ta karteczka to coś cudownego, ogromnie mi się podoba.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna zachwycająca.
    Zazdroszczę talentu.
    Pozdrawiam już sierpniowo

    OdpowiedzUsuń
  16. Klimatyczna kartka, fajna kolorystyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna kartka, w świetnej kolorystyce.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ma dziewczyna gust :) Taki wrzosowy kolor jest idealny do wszystkiego! Świetna kartka wyszła i to bogactwo kwiatów mocno podkreśliło jej charakter.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna jest ta karteczka. Aż się uśmiechnęłam na jej widok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina