środa, 31 stycznia 2024

Anthony - pamiątka chrztu świętego

Czas pędzi nieubłagalnie, a ja mam czasem wrażenie, że przestaję to ogarniać. minął już pierwszy miesiąc Nowego Roku. Przyznam się szczerze, ze nawet nie wiem kiedy. Czekałam na ferie. Doczekałam się i minęły jak jeden dzień. Podczas ferii odwiedziłam Maroko. Było cudownie i bardzo intensywnie. Może kiedyś opiszę i pokażę. Na razie nie skończyłam wrześniowej wyprawy go Grecji.  
Dziś chciałam pokazać Wam dawno już zrobione kartkę na chrzest dla chłopca.
Papier scrapowy: LemonCraft - Nie zapomnij mnie. Kwiaty z papieru i z foamiranu. Kartka w pudełku z okienkiem. 









Dziękuję za odwiedziny, miłe komentarze i zapraszam na więcej  😊

Pozdrawia serdecznie, Alina 

22 komentarze:

  1. Piękna karteczka! Miłego dnia Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna karteczka, masz rację, czas płynie niesamowicie.pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i pełna uroku kartka.
    Pozdrawiam, Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka , a podroż na pewno jest niezapomniana. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka super, a czas faktycznie pędzi jak oszalały nie wiadomo w co łapy wsadzić. Czekamy na relację z Maroka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hihi, można powiedzieć, że czas ucieka jak szalony.
    Kartka piękna, każdy szczegół dopracowany. Chyba na zawsze zostanę tą, która podziwia kwiatki na czyiś kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca, wspaniała podróż na rozpoczecie Nowego roku, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczka wyszła prześlicznie. Pozdrawiam serdecznie 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka śliczna:)))Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna karteczka, piękne kwiaty, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna!!! Nie mogę się napatrzeć! Masz magiczne ręce!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna kartka.Czas leci szybko ani się.czlowiek obejrzy a malec pójdzie do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka! Alinko, życzę kolejnych pięknych podróży w tym roku. Z pewnością naładowałaś wewnętrzne solary. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeurocza kartka :) jestem ciekawa Twoich wrażeń po podróży w Maroko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna pamiątka na wiele lat. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała kartka! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też mało czasu ciagle a kartka urocza

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina