wtorek, 26 grudnia 2023

Boże Narodzenie 2023

Witam poświątecznie
Grudzień w tym roku zleciał nie wiadomo kiedy. Sporo kleiłam przed świętami, a do tego kartki i pudełeczka na Toffifiee były dosyć pracochłonne. Chętnie wycinałam elementy i kleiłam, ale często brakowało czasu na zrobienie zdjęć, więc dokumentacja foto nie jest kompletna. Pudełka i kartki  z elementem Pop Up powstały po obejrzeniu warsztatu -Olga Bielska Świąteczne Scrapowanie DZIEŃ 6 - Pudełko POP UP

W kartkach i pudełkach wykorzystałam wiele zalegających półki papierów, między innymi: 
papier - magiczna kartka - Anielska Symfonia 01, 06, 05
Galeria Papieru obecnie Paper Heaven) -snow Queen 
LemonCraft - Christmas Carlos
oraz grafiki w formie digi: Tosiakowo, prett Digi, Digitalpaper, Krafthowse
Życzenia - digi stempel od Paper Heaven

Świąteczne kartki:







Pudełka na Toffifiee









I na zakończenie sernik piernikowy przygotowany przez mo9ją córkę. Był piękny i pyszny. Pozostało tylko wspomnienie i zdjęcie.
 

Wprawdzie poświątecznie, ale życzę Wam dużo zdrowia i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku 2024 🎉🥂😘
Tradycyjnie nie będę robiła żadnych podsumowań ani postanowień, ponieważ stary i  nowy rok to dla mnie pojęcie czasu ułatwiające nam odliczanie i poruszanie w czasie wstecz, czyli wspominanie. Podsumowania i postanowienia często są frustrujące i praktycznie niczemu nie służą. Będę nadal tworzyła i publikowała w miarę możliwości. Będę również zaglądała do Was jeśli tylko czas mi na to pozwoli.
Do następnego wirtualnego spotkania 

25 komentarzy:

  1. Dziękuję jeszcze rza za życzenia.Kartki jak z bajki.Dobrego i zdrowego roku 2024, pozdrawiam cieplutko. 🌲🫶❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to wszystko śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie zimowo świąteczne kartki mają swój niepowtarzalny urok, sa cudne, takie bajkowe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki, chyba ładniejszych nie widziałam ❤️ A sernik jaki cudowny, jestem pod wrażeniem. Życzę ci pomyślnego roku 2024 (w Twoich życzeniach wkradł się błąd "2025"😊).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, już poprawiłam. Trochę wyrywna jestem i poganiam czas 😉😊. Pozdrawiam i dziękuję za miłe słowa i życzenia.

      Usuń
  5. Twoje kartki to prawdziwe arcydzieła 💗 Sernik był na pewno pyszny, ciężko od niego oczy oderwać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne prace a ciacho wyglada mniam mniam :) Wszelkiego dobra na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kartki ,szczególnie podobają mi się te przestrzenne -cudeńka.Zawsze podziwiam umiejętności skraperek.
    Serdeczności
    Elżusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko, cudowne są te przestrzenne świąteczne scenki, bardzo klimatyczne. A ciasto wygląda smakowicie.
    Serdeczności - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki i pudełka świetne! Wszystkiego dobrego. Miłego okresu świąteczno-noworocznego. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo urokliwe kartki. Bardzo mi się podoba ten trójwymiarowy efekt. Kochana, życzę Ci wszystkiego co najlepsze z okazji świąt! Pozdrawiam poświątecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne prace!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne kartki. Przepiękne, a placek apetyczny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. łał ale kartki jestem pod wielkim wrażeniem, a te pudełka cudo ja już mogła bym zapomnieć o czekoladkach hihi :) ciasto wygląda apetycznie - pozdrawiam i wspaniałego roku życzę ( podsumowania męczące w przygotowaniu, ale fajnie się wspomina co było w minionym - czy zrobię jakieś też nie wiem czas goni nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aż mi brakuje słów, by opisać, to co czuję... to po prostu... cudowności!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdolniacha z Ciebie. Naprawdę wspaniałe prace, takie które cieszą oczy i są miłą pamiątką. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pudełeczka na toffeee - magia :)

    Wszystkiego dobrego w nadchodzącym 2024 roku. ZDROWIA i SZCZĘŚCIA :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności!!!
    Niech w Nowym Roku świat będzie dla Ciebie
    pełen ciepła, radości i przyjaciół,
    a w Twoim domu niech nigdy nie zabraknie
    miłości i zrozumienia😘🎄

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczki cudne :) a sernik na koniec po prostu skradł moje serce ;) przepiękny! Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Alinko, wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Prace są urocze! Podziwiam bardzo, bo wiem, jak są czasochłonne.:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Stworzyłaś prawdziwe arcydzieła, są zachwycające.
    Na cały Nowy rok Tobie i Twoim bliskim życzę dużo zdrowia, radości z każdej chwili i zadowolenia z pracy twórczej.:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudnie ozdobiła pudełka. Ilość elementów na nich powala. Pozdrawiam gorąco i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknymi kartkami i pudełeczkami ze słodkościami obdarowałaś bliskich. Dobrego nowego roku życzę :-).

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina