czwartek, 30 kwietnia 2020

Pamiątka chrztu świętego Mai

Pamiątka chrztu świętego Mai to kartka w kształcie sukienki.
Tym razem troszkę pobawiłam się w projektowanie. Jestem posiadaczką plotera już od kilku lat, ale do tej pory korzystałam z gotowych wzorów. Tym razem sięgnęłam po darmowy program i troszkę go rozgryzłam. Kartka w kształcie sukienki nie jest wymyślona przeze mnie, jedynie wykonałam projekt dla potrzeb mojego plotera. Podobnych kartek znajdziecie  w internecie wiele, nie mam pojęcia, kto jest projektantem tego wzoru.
Niestety zdjęcia robione na szybko. Biała kartka, białe tło i wyszło raczej na szaro - jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia.
Sukienka ozdobiona kawałkami tiulu, wstążką, małymi kwitkami z foamiranu. Całość w pudełeczku z okienkiem.






Pozdrawiam serdecznie gości i stałych bywalców. Życzę miłego majowego weekendu, mimo że na kwarantannie. Korzystajcie z przymusowej izolacji, odpoczywajcie, twórzcie, rozwijajcie woje zainteresowania.
                                                                Alina 

19 komentarzy:

  1. Alinko prześliczna pamiątka, urocza sukienusia :) Bardzo udana prac, która mnie zachwyciła, pozdrawiam ciepło, uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka, projek sukienki bardzo udany. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka! Projekt Ci się udał, zachwycam się i uśmiecham :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocza sukieneczka, Alinko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowa karteczka.Sukuenka super.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa i nietypowa karteczka! Gratulacje za rozgryzanie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna ta nietypowa karteczka, jest taka delikatna, jak Maleństwo dla której została przygotowana :)
    Fajnie, że już masz gotową taką zakładkę - jak najbardziej można dać - miesiąc dopuszczalny jako czas poślizgu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo oryginalna . Miłej majówki 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty zawsze coś wymyślisz. Wspaniała karteczka. Niepowtarzalna i nietuzinkowa. Sukieneczka, na dodatek ubrana. Cudnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekna sukienusia :) tez mi się marzył kiedyś ploter, ale w końcu stanęło na maszynkach do wycinania :) udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna kartka! Będzie śliczna pamiątka.Widzę,że jest na małej sztaludze, więc łatwo ją wyeksponować, tak,żeby cieszyła oczy.
    Miłego majowego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, prześlicznie Ci wyszła ta kartka. Jak zwykle podziwiam talent. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina