niedziela, 19 kwietnia 2020

Mały prezent dla bibliofila

Zakładka?!!!
Czy może być lepszy prezent dla bibliofila? Sięgać po nią, kiedy nastąpi konieczność oderwania się od książki.
Tak! Na pewno każdemu miłośnikowi dobrej literatury przyda się zakładka.
Stworzyłam ją jako inspirację dla Papelii, wykorzystując firmowe tekturki i papier scrapowy.
Gotową BAZĘ okleiłam jednym z papierów z kolekcji "List w butelce".
Oklejoną bazę ozdobiłam pokolorowanym stemplem STORCZYK - gałązka. Kolorowaniem stempla bawiłam się z córką. Ja markerami, córka kredkami. Na zakładkę trafił storczyk pokolorowany przez córkę - prawda, że piękni się prezentuje.
Tło uzupełniłam delikatnie wytuszowanymi motylkami przez maskę MOTYLE. Dodałam też tekturkę DECOR - Flor.
Tak prezentuje się całość 😊





Spróbujcie zaprojektować swoją własną zakładkę. Baza z Papelii jest dokładnie taka jak być powinna - nie za duża i nie za gruba. Często gotowe bazy zakładkowe są zbyt grube, a ta jest IDEALNA!!! Zajrzyjcie do sklepu, znajdziecie tam jeszcze wiele innych, atrakcyjnych produktów.

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia

                                                                                      Alina


24 komentarze:

  1. Zakładka jest świetna!
    Kolorowanie nie jest moją mocna stroną, więc patrzę i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!Storczyki, motyle,śliczne esy- floresy! Wspaniały pomysł na tworzenie własnych zakładek!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza, zdecydowanie urocza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna wspólna praca, zakładka wyszła prześliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bibliofil z pewnością będzie zadowolony. Zakładka śliczna. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  6. zakładkę juz widziałam na fb i jest zachwycająca! Kurczę, może i ja złapię za kredeczki :) buziaki zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna zakładka, obdarowana osoba na pewno będzie zachwycona :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna. Oryginalna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Każdy bibliofil się ucieszy, bo zakładka jest urocza i taka wiosenna. Potrzeba nam kwiatów i kolorów.
    Pozdrawiam wiosennie.:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna jest Alinko! Zaraz zajrzę, bo rzeczywiście z tymi bazami jest różnie :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna zakładka, Alinko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zakładka, Alinko.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. um trabalho muito interessante e bonito .
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oryginalna :) jedyna w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla każdego cos miłego ☺️

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna zakładka, na pewno sprawi radość obdarowanego.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Kompletnie się nie znam na tej papierowej robocie, ale bardzo mi się podoba.
    Pięknie to skomponowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny efekt wspólnej pracy z córką.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Alinko bardzo mi się podoba Twoja zakładka. Jest idealna. Wspaniale skomponowana. Te stemple.... boskie. Tło nadwyraz interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Alinko zabawa z córcią bardzo owocna :) Zakładka wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina