niedziela, 28 kwietnia 2019

Sexi trzydziestka

Tę kratkę robiłam jeszcze latem. Ufffff! Jak było gorąco, a koleżanka poprosiła o urodzinową kartkę z jajem.
Z tą formą chciałam się zmierzyć już dawno, więc wykorzystałam okazję 😊
Bazę wycięłam nożyczkami. Nie jest to idealny sposób, bo podczas wycinania nożyczkami powstają nierówności, ale nie było innej możliwości. Kartkę ozdobiłam papierem scrapowym Magicznej Kartki - Wata cukrowa 09 i koronkowymi elementami wyciętymi dziurkaczem brzegowym.







Na kopertę wykonałam digi-stempelek z grafiką Iwony Skibińskiej.


Zaległości coraz większe, czasu jakby coraz mniej 😊
Na dworze na razie chłodno i troszkę wolnego przed nami, więc może pozaglądam do Was troszkę i coś jeszcze napiszę.
Życzę miłego tygodnia ze zwiększoną ilością wolnego, dużo słońca i wypoczynku.
Pozdrawiam  Alina 😊

25 komentarzy:

  1. o rajuśku, ale świetna! U mnie gorsety, tutaj figlarna bielizna :) co za zgranie się w czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe po prostu rewelacyjna karteczka. Gębusia sama się uśmiecha.Brawo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Você é sempre muito criativa !
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka!Miłego tygodnia i dużo wypoczynku Alinko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie z jajem . Jest super . Miłej majówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi, hi, hi - świetna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha! Co za pomysł! Świetna! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja,podoba mi sie i pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł :) Sama bym chciała taką dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko, kartka jest boska! Myślałam, że to gotowy szablon kartki - tak perfekcyjnie wycięłaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. No Alinko zakochałam się w tej kartce!!! REWELACJA!!!!:))) Kwintesencja kobiecych kształtów :)) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko kartka rewelacja,rozweseli każdego ponuraka,ucieszy każdego solenizanta.Pięknie ją wykonałaś ,aż chciałby się zaraz zaśpiewać "Majteczki w kropeczki .........."
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna kartka!
    Będziesz na dwc? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha karteczka jest po prostu świetna! Zarówno z przodu jak i z tyłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciśnie mi się na usta niecenzuralny komplement, więc powiem to bardziej grzecznie - zajefajne kartki stworzyłaś !!!
    Ściskam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ale fajna karteczka! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietna kartka! Zupełnie nietypowy kształt. Rzeczywiście z jajem, ale kobieca i lekko pikantna jednocześnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna! Mam dwa razy po trzydzieści. I wiesz co? Chciałabym bardzo dostać taką kartkę urodzinową, a nie jakieś takie nobilne i podkreślające wiek!
    Napiszę raz jeszcze: G E N I A L N I E wymyślona :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna! Świetna, z jajem ale i ze smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowita, pomysłowa i wesoła sex karteczka, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina