niedziela, 17 marca 2019

Urodzinowa dla Eli

Elunia, to moja koleżanka, z którą połączyła mnie pasja i Forum Wizaż.
Forum, to już dawne dzieje, ale z kilkoma dziewczynami do dzisiaj utrzymujemy kontakt i przynajmniej raz w roku spotykamy się. Tym razem spotkanie było właśnie u Eli w Słupsku. O samym spotkaniu pisałam już TU, ale nie pokazałam jeszcze kartki, którą zrobiłam dla Eli z okazji jej urodzin.
Do wykonania kartki użyłam papier kraftowy oraz brązowy i ecru brystol Canson. Kwiaty tym razem z tego samego papieru. Do ozdobienia niektórych elementów użyła embossingu na gorąco. Embossing nie zmienił ich koloru, spowodował, że utworzyła się na nich perłowa powierzchnia. Trochę brązowych perełek w płynie, pudełeczko i praca gotowa.








Tęsknię już za dziewczynami, ale niebawem kolejne spotkanie. W maju spotykamy się koło Opla u Tereski. Znowu przed nami twórczy i radosny weekend 😊

I jeszcze troszkę wiosennych klimatów. Jakże cieszy każdy promyk słońca i każdy maleńki listek. I takie właśnie zieloniutkie, świeżutkie, ledwie rozwinięte znalazłam dziś podczas spaceru. Słoneczko świeci, ale strasznie wieje. No i jutro pogoda ma się znowu zepsuć. Coś kapryśna wiosna w tym roku🤔


Życzę miłej i pogodnej niedzieli oraz spokojnego tygodnia
                                                                                             Alina 😘

34 komentarze:

  1. Prześliczna , stonowana kartka , podobają mi się te brązy :)
    Koleżanka będzie zachwycona - miła pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczną zrobiłaś kartkę urodzinową. Jak ja wypatruję tej wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka prześliczna, kolorystycznie świetna. Pudełko dodaje dodatkowego efektu trójwymiarowego! Alinko, przedwiośnie niech sobie jeszcze będzie kapryśne,ale wiosna ( która już za progiem) niech będzie ładna...Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet stworzyłaś Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka :) miło, że pamiątasz o koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, pudełko daje piękną oprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka wzorcowa! Pięknie dobrałaś kolory i detale, a pudełeczko świetnie uzupełnia całość :)
    Też wypatruję wiosny Alinko, u mnie zakwitły już krokusy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko takie przyjaźnie są bezcenne :) Wykonałaś piękną kartkę, bardzo elegancka, od serca. Podoba mi się, że zapakowana jest w śliczne pudełko :)). Uściski ślę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka. Wspaniale , że nadal utrzymujecie kontakt nie tylko w necie . Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna praca!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne takie spotkania i bardzo twórcze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka utrzymana w pięknych kolorach. Zawsze z zainteresowaniem czytam o nazwach papierów i innych środkach używanych do kartek. Dla mnie to obce słowa ale przecież nie można wiedzieć wszystkiego!. Ale piękne kartki oglądać, podziwiać lubię. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna kartka i pudełeczko .Bardzo lubię taką kolorystykę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna karteczka! Cudowna kolorystyka!
    Dziś był cudowny dzień, a teraz znów wieje.
    Miłego tygodnia Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka jest piękna. Gdybyś nie napisała o swojej koleżance, to kartkę oceniłabym, że to dla kogoś bardzo bliskiego, tak prosto z serca i razem z sercem. Tyle w niej pozytywnych akordów. Doskonała !
    Dziękuję za Twoje....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Alinko, przepiękna kartka, bardzo elegancka. Podoba mi się jej kolorystyka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna karteczka z pudełkiem tworzy śliczny komplecik.
    Świetne zestawienie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna karteczka, pięknie skomponowana, ten bukiecik cudo :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo efektowne jest to pudełeczko, karteczka prezentuje się przepięknie. U nas też się ochłodziło ale mam nadzieję, że wiosna nie każe nam zbyt długo czekać :) Serdeczności Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ to piękne dzieło. I do tego takie gustowne pudełko. Wspaniale to wszystko jest do siebie dopasowane. Naprawdę, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna karteczka. Wraz z pudełkiem tworzy śliczną całość:)
    Niezmiernie miło jest mieć blisko siebie takie dobre dusze.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała kolorystyka i bardzo przyjemna dla oka kompozycja :)
    Zdjęcie listków - cudne, sama też wypatruję takich oznak wiosny, każda malutka plamka zieleni to powód do radości :) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kartka i utrzymana w stonowanej kolorystyce, ślicznie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna karteczka :)
    U mnie kwitną już fiołki w ogródku :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocza karteczka!!! Piękna kolorystyka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna, delikatna kartka!
    Super kompozycja.
    Pozdrawiam słonecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna kartka! Uwielbiam takie kolorki. Jedna z piękniejszych jakie widziałam. Fajnie, że możecie się od czasu do czasu spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kochane jesteście 😘 Tyle ciepłych słów.
    Bardzo się cieszę, że kartka spodobała się Wam. Wasze odwiedziny i komentarze są wielką zachętą do dalszej pracy, sprawiają mi wiele radości i motywują.
    Dziękuje i serdecznie pozdrawiam 💓

    OdpowiedzUsuń
  29. Stonowana kolorystyka, śliczne rozłożenie. Jednym słowem kartka piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowna kolorystyka. Praca na „6”

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna kartka! Świetnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina