sobota, 23 lutego 2019

Cieszę się, że jesteście 💓

Dzisiaj króciutko 😊

Wzięłam udział w Noworoczno-urodzinowej zabawie ogłoszonej przez Gosię z Bloga Czarny kot. Moja radość nie miała granic, gdy okazało się, że dostanę od Gosi prezencik - paczuszkę scrapków. I właśnie ta paczuszka dotarła do mnie.
Zobaczcie jakie cudeńka dostałam od Gosi.


Gosiu, jeszcze raz dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie i piękny prezencik. Scrapki na pewno będą wykorzystane w moich pracach 😘

Dziękuje też Beatce, z bloga  My kobiety  za pamiątkową kartkę z Baranowa Sandomierskiego 😘


Cieszę się, że mogę dzielić z Wami wirtualną przestrzeń. Cieszę się, mówimy wspólnym językiem,  że rozumiemy się wzajemnie, wspieramy, pomagamy i radujemy. Jesteście kochani 💓

Ja właśnie wróciłam ze spotkania z koleżankami, na którym oprócz ploteczek spróbowałyśmy zrobić krasnala. Uważam, że udało się nam i na tym jednym na pewno nie skończymy 😊


Czy u Was też tak zimno? 🤔
Wiedziałam, że zima nie powiedziała jeszcze ostatniego zdania, ale miałam nadzieję, że zapomni już o nas. Niestety mróz powrócił. Żeby odszedł jak najszybciej!!!
Życzę Wam miłej i cieplej niedzieli oraz pozdrawiam serdecznie 
                                                     
                                                                                                           Alina 😘

24 komentarze:

  1. Wspaniała wygrana Alinko, gratuluję.:) Fajny skrzacik.:) U mnie też mrozi, więc przesyłam cieplutkie pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygrana zabawny skrzat też juz marzyłam o wiośnie atu zima brr

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezencik, cudo! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezent, a krasnal rewelacyjny!
    Mróz niestety znów powrócił, ale mam nadzieję że nie na długo.
    Pozdrawiam cieplutko Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy skrzacik :-) Gratuluję prezentu, moja przesyłka od Gosi też dotarła :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko!
    z całego serca gratuluję wygranej. Krasnal prześliczny.
    U mnie jest potworny ziąb ale tylko - 4°C. Z wielkim utęsknieniem czekam na wiosnę.
    Miłej, ciepłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałaś świetny prezencik od Gosi. Scrapek nigdy za wiele, zwłaszcza, gdy robi się kartki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Alinko, piękne scrapki dostałaś, teraz same cuda z nich powstaną. Bardzo miły krasnalek.
    Też liczyłam na wiosnę, a tu powrót zimy - brrr.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Krasnalek jest uroczy!
    I wspaniały prezencik do Ciebie dotarł :-)
    Pozdrawiam serdecznie i oby do wiosny...

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeuroczy jest ten skrzacik :) super, ze dostałas scrapkowy podarek, mała rzecz a cieszy :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super krasnal z imponującą czapą ! Fajne scrapki dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko u nas też zimno :( Niby słońce świeci, ale jest mrozik :(. Krasnal cudny!!! Bardzo fajny wzór :). Piękne prezenty dostałaś :)) Aż oczy i serce cieszą :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. A jednak odpuścił. U nas dzisiaj + 10 stopni i iście wiosenna pogoda. Gratuluje wygranej i fantastycznego upominku. Pozdrawiam cieplutko. Aaaa.... krasnal jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny prezent otrzymałaś. Krasnal niezwykle uroczy. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Na tę nagrodę też ostrzyłam sobie ząbki , ale poszła do Ciebie :))
    Krasnal fajowy ! Pamiętam o wszystkich , który pamiętają i wspierają mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Scrapki super, gratuluję :) Krasnal fajowy, a co do społeczności blogowej to naprawdę jej siła jest niesamowita. Fajnie, że tak zbliża ludzi z różnych stron kraju i nie tylko. Na dziewczyny często można liczyć są chętne w pomocy, czy w innych formach wsparcia :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny krasnal, świetne upominki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe prezenty. Krasnal wyszedł super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prezenty dostałaś Alinko, serdecznie gratuluję!
    Cudny jest ten krasnal, bardzo mi się podoba.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Scrapeczki wyśmienite, też się takimi cieszę. Krasnal uroczy.
    Pozdrowionka wiosenne przesyłam:)) Może wygonią tę zimę:))

    OdpowiedzUsuń
  21. I to jest własnie to o czym chciałam napisać. Jesteście kochane, zawsze można liczyć na miłe słowo i wsparcie nie tylko duchowe. Cieszę się, że mogę być jedną z Was 💓

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki fajny i uroczy jest ten krasnal:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wygranej. Krasnal uroczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Krasnale powstawały w przemilej atmosferze....czyżby kontynuacja?

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina