czwartek, 9 sierpnia 2018

Niedziela z fotografią - 02 Dla ochłody

Drugie spotkanie z serii "Niedziela z fotografią" jest pod hasłem: Dla ochłody
TU znajdziecie informacje na temat zabawy.
Aż prosi się o jakieś zdjęcie pełne lodu, śniegu lub wody :)
Przeglądałam, przebierałam, myślałam o zrobieniu nowego zdjęcia. Myślałam, że dobrze byłoby aby zdjęcie było atrakcyjne i niepowtarzalne.
Nie mogłam się na nic zdecydować.
W końcu podjęłam decyzję. Co ma być to będzie, w końcu to ja mam się dobrze bawić i potraktowałam temat z odrobiną humoru J

Wybór padł na zdjęcie z cyklu - Woda i relaks J


Czegóż więcej potrzeba człowiekowi w te upały J
Chyba i ja muszę znaleźć troszkę ochłody, bo mimo mojej ogromnej miłości do ciepła, afrykańskie upały męczą mnie co nieco :)

Banerek do zabawy:

Pozostawiam Was ze zdjęciem, a ja wyruszam na weekendowe warsztaty z Agą C. do bardzo klimatycznego miejsca zwanego Nasze Chabazie. Od piątku do niedzieli będziemy ciąć, wycinać, formować, kleić i dobrze się bawić. Jak wrócę to na pewno coś na ten temat napiszę

                                                   Pozdrawiam cieplutko Alina J

10 komentarzy:

  1. Och trafione zdjęcie. Trochę wody dla ochłody ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I właśnie tak :)
    Niech humor nigdy nas nie opuszcza, to takie ważne.
    Zdjęcie i link biorę do niedzielnego podsumowania.
    Pozdrawiam :)
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Super podejście do tematu :) Relaks nad wodą jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Może jest obok trochę miejsca ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie. Relaks pełną parą.
    Uściski, Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcie! U nas troszeczkę się ochłodziło, ciekawe na jak długo?!

    OdpowiedzUsuń
  7. olá:
    calor demais só se for para ficar debaixo da água !!
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. I bardzo dobrze bo zdjęcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina