wtorek, 24 lipca 2018

Zlotowe urodziny Tereni

U Tereni spotkałyśmy się 18 maja, ale dopiero dziś zebrałam się, żeby o tym napisać.
Już od kilku lat spotykamy się cyklicznie, przynajmniej raz w roku, a połączyła nas pasja. Poznałyśmy się w wirtualnej rzeczywistości na Wizazowym Forum, a potem zapragnęłyśmy spotkania w realu i bardzo się nam spodobało J
Tym razem zaprosiła nas do siebie Terenia, a że akurat w czasie spotkania przypadały jej urodziny, zrobiłam jej karteczkę.
Kwiaty z foamiranu, wykrojnikowe elementy, pudełeczko - i kartka gotowa J









Podczas spotkania u Tereni było troszkę spacerowania i scrapowania, troszkę rowerowych wycieczek i decu. No i wszystkie zachwycałyśmy wydekupażwanymi przez Tereskę drzwiami






Uwielbiam te nasze spotkania. Nie dość, że można naładować tzw, akumulatory, to jeszcze możemy się nawzajem czegoś nauczyć.  Dużo rozmawiamy, śmiejemy się i jest nam ze sobą dobrze. 

                                                                    Pozdrawiam serdecznie Alina  J

20 komentarzy:

  1. Bardzo śliczna karteczka. A takie spotkania są najcudowniejsze, nawet jak są tylko raz w roku. Niby się mówi że internet to złooo a się okazuje, że dzięki niemu można nawiązać przyjaźnie, nowe znajomowści, spotkać się , wymienić doświadczeniami. W sumie troszkę to tak jak mąż i ja - gdyby nie facebook, ale to długa historia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow super kartka!!!! takie spotkania ładują akumulatorki i dają pozytywnego kopa do działania. Brawo Wy!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka! Wspaniałe kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona karteczką! Świetna kolorystyka, kompozycja, a przede wszystkim rewelacyjne kwiaty!
    Spotkania zawsze są świetne.
    Miłego dnia Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, takie spotkania są wspaniałe. Zachwyciłam się tą kartką, a czerwone kwiaty są niesamowite.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna karteczka, fajny pomysł na zapakowanie jej do pudełeczka. Drzwiami decu jestem zachwycona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja tam byłam, i miód i wino piłam! :))
    Było suuuper! Dzięki Tereniu i kochane Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Martuś, było cudnie i twórczo. Czekman na kolejne spotkania :)

      Usuń
  8. Kartka jest wspaniała. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie spotkania wnoszą wiele radości, no i nauki. Można pozazdrościć, a kartka piękna. Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za przemiłe komentarze. Nie rozpisywałam się tym razem, więc dodam w komentarzu - czerwone kwiaty to poinsecja, która została mi ze świątecznych kartek. Każdy płatek przecięty na pół i poskręcany w palcach :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne są takie spotkania:) Kartka śliczna, a drzwi robią wrażenie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Jaka fantastyczna kartka...cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna karteczka!!
    A spotkanie widać, że udane było :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiekna ta kartka , cudownie wyszły kwiaty i całośc zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna , pomysłowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja mam taką szpilkową dalię i od razu sobie te czerwone kwiaty skojarzyłam z nią .Piękna ,przestrzenna kompozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartka mega piękna!!! Zauroczyły mnie też drzwi!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie wspólne spotkania to coś mega pozytywnego :) śliczna praca, pudełeczko dodaje jej elegancji :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina