sobota, 19 sierpnia 2017

Ślub Baranów

O wykonanie tego boxa poprosiła mnie córka koleżanki :) Tym razem środek ślubnego boxa bardzo nietypowy :)
Dostałam kilka wytycznych - kolor biały i niebieski, a w środku ma być para baranów.

Dlaczego para baranów???
Ponieważ młodzi to ludzie w humorem, a po ślubie będą się nazywać: państwo Marta i Czesiek Baran.
Na szczęście Gosia poprosiłam mnie o wykonie boxa tuż przed świętami Wielkanocnymi, więc w sklepach można było znaleźć jakieś baranki, choć wyszukanie takich maleństw zajęło mi troszkę czasu.
Pudełko oklejone jest moimi ulubionymi papierami  UHK GALLERY z serii Celebration - tym razem Marzec
Do digi-stempla na wieczku wykorzystałam grafikę Digital PAPER by Janet.












No i jeszcze jedna nowość!
Kiedyś przeglądając filmy i internecie trafiłam na bardzo ciekawe opakowanie do boxa. Pomysł na nosidełko podpatrzyłam na TYM filmie przygotowanym przez  Magic Place i postanowiłam wypróbować. Zawsze brakowało mi czegoś eleganckiego w czym możnaby te pudełeczka wręczać.


W tym miesiącu postanowiłam wziąć udział w cyklicznej zabawie u Danutki. Poszukałam motyla pasującego kolorystycznie do mojej pracy i znalazłam pewien ginący gatunek zwany MODRASZEK. TU znajdziecie trochę informacji na jego temat. Zdjęcie również zapożyczyłam z tej strony. Przyznam się, że do tej pory nie miałam pojęcia o istnieniu nieniebieskich motyli :)


Zgłaszam moją pracę do sierpniowej zabawy z cyklu  PIĘKNO NATURY


Teraz pędzę nakarmić Stefana. Chyba mu się te motyle czkawką odbijają, ale cóż tam :)

Pozdrawiam serdecznie

                                            Alina 

36 komentarzy:

  1. Jest motylek i banerek ale nie ma boxika z barankami?!!!
    Albo to jakiś błąd albo zapomniałaś Alinko dodać zdjęcia. Wpadnę później podziwiać. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już są zdjęcia :) Bardzo przepraszam, ale za szybko kliknęłam "Opublikuj" :)

      Usuń
    2. Śliczny jest ten boxik! Pomysł niezwykle oryginalny, baranki są zabawne i świetnie wkomponowane w całość. Podoba mi się też pomysł na nosidełko.
      Pozdrawiam Cię Alinko bardzo ciepło.

      Usuń
  2. Piękna ta para baranów :) super pomysł na boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Baranki wymiatają!! Śliczny box :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baranki są czaderskie :) modraszek :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. No czad! Uwielbiam ludzi z takim poczuciem humoru i dystansem do siebie! :) Ginący gatunek... A twoje wykonanie pierwszoklaśne!
    Barany wymiatają!
    W zasadzie to byłoby świetne hasło do tego boxa! ;-DDD

    Niebieskie śluby jakoś do mnie nie przemawiają... ale z gustami się nie dyskutuje...ot kolor jak każdy inny, prawda? :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny odcień niebieskiego wybrałaś, świetnie prezentuje się ten box z przymrużeniem barańskiego oka.
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  7. que lindo esta postagem !!
    o trabalho é um encanto, tudo está maravilhoso !!
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pomysł i rzeczywiście z humorem na baranki :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny boxik dla sympatycznych państwa Baranów. I bardzo fajne to nosidełko do niego.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny boxik, a opakowanie dla niego bardzo pomysłowe :) Motylek też w pięknym kolorze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No baranki wymiatają ,cudny i jaki dopracowany boxsik,aż miło popatrzeć Alinko jak zawsze czarujesz swoimi pracami .
    Dziękuję kochana za udział w sierpniowych kolorkach,pozdrawiam bardzo serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Baranki są rewelacyjne! Super jest ten box! Serdecznie Cię pozdrawiam -Gosia/Peninia💚

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny barani box. Super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Box rewelacja uchwycik do niego bardzo pomysłowy pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny box, a te baranki to ekstra pomysł i wyglądają przeuroczo! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te baranki są uroczi i idealnie pasują do sytuacji - nie ma to jak poczucie humoru! A pomysł z pudełkiem na boxa jest świetny, bo i chroni troche, i pozwala na eleganckie wręczenie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowity box!!! Baranki urocze, a oprócz tego ile różnych i doskonale dobranych detali... Podziwiam!
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, a baranki są przesłodkie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Barany obłędne:D świetne prace

    OdpowiedzUsuń
  20. box jest piękny. śliczne baranki i faktycznie wszystko z poczuciem humoru.

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne są te baranki! jak je fajnie ubrałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super box. Bardzo mi sie podoba całośc i te baranki w środku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny :) I te baranki w środku ....
    Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Barany - no to dopiero wyzwanie! Świetne pudełko. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kapitalny boks, też rok temu dostałam podobne zamówienie, musiała być kartka ślubna z baranami :) bo państwo młodzi to samo nazwisko nosiło :).

    OdpowiedzUsuń
  26. To kolejna praca, Lenko, która mnie oczarowuje. Śliczne pudełko, świetnie wkomponowane baranki. Nosidełko- bardzo dobry pomysł.
    Bardzo, bardzo ciekawe i śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pudełko jest przecudne:) a środek bardzo pomysłowy. Super pomysł z tym opakowaniem dla pudełka:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny i pomysłowy box, a do tego ciekawe opakowanie. Po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie to wszystko skomponowałaś w jedną całość- niepowtarzalny błękitny box ( a ta barankowa para przecudnej urody)
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Alinko prześliczne pudełko i te baranki urocze.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wybrnęłaś z tego zamówienia :)
    Ja gdybym takie dostała, zapewne pokusiłabym się o totalną łąkę na ściankach... No wiesz - niebo, chmurki, zielona trawa i kilka kwiatków na pożywienie dla baranków :) Nie potrafiłabym się tak świetnie utrzymać w samych niebieskościach jak ty :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Hahaha pasuje tez do nas, szkoda ze nikt nam takiej "baraniej" pamiątki nie wręczył.... Super pomysł i swietne wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina