czwartek, 17 sierpnia 2017

Kartka do albumu Jadzi

Na początku stycznia Jadzia, autorka bloga Sercem tworzone,  napisała Post dla chętnych i zainteresowanych, w którym zaprosiła do współtworzenia albumu o nas.
Pomysł spodobał mi się od razu i zgłosiłam chęć udziału w tym projekcie.
Niestety stale odsuwałam rozpoczęcie pracy nad swoją kartą, za co bardzo przepraszam. Najtrudniej było zrobić zdjęcia. A to pogoda niezbyt dobra, a to aparatu nie wzięłam lub na spacer szłam sama. I tak mijał miesiąc za miesiącem.

Do stworzenia swojej karty wybrałam dwa arkusze z kolekcji LEMON Craft - Gossamer Blue: 01 i 04. Trochę pobawiłam się z białym gesso i szablonem. Wykorzystałam też stempelki zakupione w KIK-u o których wspominałam już TU. Trochę wykrojnikowych wycinanek i oto moja kata gotowa :)


Pozwoliłam sobie sprawdzić dzieląca nas odległość i okazało się, że wcale nie mieszkamy tak daleko od siebie.
Jadziu zapraszam do zwiedzenia mojego miasta :)  



TAK w chwili obecnej wygląda album Jadzi, zdjęcie zaczerpnęłam z jej bloga :)


Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do zaglądania i czytania innych postów oraz postawienia śladu swojej obecności w postaci komentarza

                                                                                   Alina

10 komentarzy:

  1. Ślicznie! Serdecznie i cieplutko pozdrawiam -Gosia💚

    OdpowiedzUsuń
  2. passei aqui para desejar um dia muito abençoado !!
    grande abraço !!
    Bela Polônia....
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem o tym pomysle Jadzi... i tez się przybieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, piękna kartka do albumu, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko, piękna kartę do albumu przyjaźni zrobiłaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki jeszcze raz, Alinko- pomysł jak zaproszenie. Kto wie, czy kiedyś nie wyląduję w Twoim mieście. :p Serdecznie pozdrawiam.
    Ps.może dzięki Twojemu wpisowi ktoś jeszcze dołączy swoją kartę do mego albumu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną kartę stworzyłaś dla Jadzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy pomysł! :) A kartę do album zrobiłaś świetną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł. Piękna praca. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina