środa, 10 maja 2017

Czterdziestka Agnieszki

Taką kratkę przygotowałam na 40 urodziny koleżanki - sąsiadki od urodzenia :)
Aż wierzyć się nie chce, że to już tyle lat minęło.
Kolory jakie wybrałam do wykonania kartki trudno określić słowami - brudny róż i bardzo ciemne bordo? Tak bym je opisała.
Napis w kole wykonałam w programie Inkscape. Koła i kwadraty wycięłam wykrojnikami. Kwiaty zrobiłam z białego brystolu, jedynie lekko potuszowałam im brzegi. Motyw nutowy, stokrotki i listki również wycięłam wykrojnikami. Wszystko posklejałam i kartka gotowa :)











Przygotowałam również pudełeczko, w które opakowałam kartkę. Wydaje mi się zawsze, że tak jest bardziej elegancko, a do tego kartka się nie zniszczy.

Pozdrawiam Was serdecznie i cieplutko w ten zimny majowy dzień.
Chyba wiosna obraziła się na nas i ociąga się z przyjściem, ale mam nadzieję, że ciepłe, słoneczne dni niedługo przyjdą i zostaną z nami aż do później jesieni :)

                                                                                         Alina







22 komentarze:

  1. Piękną karteczkę zrobiłaś! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka!
    Pudełko dodaje elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  3. um trabalho delicado e lindo !!
    grande abraço..
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko, wspaniała kartka na tak piękną rocznicę. To prawda - czas pędzi niepostrzeżenie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, a razem z pudełeczkiem jest niezwykle elegancka! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i elegancka karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niewątpliwie w pudełku jest eleganciej- piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna karteczka. Kobieca elegancja w każdym detalu!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kompozycja Alinko, pięknie wyglądają kwiaty. Pudełeczko zdecydowanie dodaje elegancji.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze :)
    Jesteście kochane, cieszę się, że mogę być jedną z Was :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna, elegancka karteczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko wiesz chciałabym taka kartkę otrzymać na czterdzieste urodziny. Rany kiedy to było. Kartka śliczna, klimatyczna, widać, że włożyłaś w jej zrobienie całe serducho.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna karteczka, koleżanka z pewnością się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgubiłem się w Internecie i przypadkowo trafiłem na piękne karteczki ręcznie wykonane, śliczne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję za przemiłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna, taka dostojna i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocza.
    Tez uważam, że pudełeczko dodaje elegancji :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina