czwartek, 13 października 2016

Bransoletki, bransoletki, bransoletki ...

Stale pociągają mnie nowe techniki tworzenia, ciągle poszukuję i uczę się czegoś nowego.  Już taka ze mnie niespokojna rękodzielnicza dusza   :)

Dziś zaprezentuję Wam kilka z moich prac: komplet bransoletek utkanych na krośnie, trzy wydziergane na szydełku oraz zdekupażowany komplecik na ludowo :)

Komplet bransoletek utkanych na krośnie zamówiła pewna młoda dama o imieniu Monika. Monika jest córką kolegi, więc jak mogłabym odmówić? :)
Bransoletki miały być z niebieskich i szarych koralików. Powstał więc komplet pięciu niezbyt szerokich, do noszenia po kilka na raz. Do ich wykonania wykorzystałam proste geometryczne wzory oraz koraliki Toho Round 11o; kolor: Opaque Gray i Opaque Navy Blue.






Ponieważ szewc bez butów chodzi i stale cierpię na brak biżuteryjnych dodatków, postanowiłam podczas urlopu wydziergać  wreszcie coś dla siebie.  
Tu również wykorzystałam koraliki Toho Round 11o, kolor Opaque Jet i Opaque Popper red oraz Opaque - Lustered Navajo White i Ceylon Lt Sea Green, z których zrobiłam trzy sznury koralikowo-szydełkowe. Jeden z nich przeznaczony został na prezent dla bratowej :)





Bransoletki zgłaszam do zabawy "Kreatywne szydełko - sznury koralikowo-szydełkowe" ogłoszonej na blogu Renaty . Cieszę się, że mogę przyłączyć się do zabawy, cho nie jestem pewna wiernie dotrwam do końca tego trzy etapowego wyzwania. Obiecuję, ze postaram się :) 

Banerek 

I propozycja wspaniałej nagrody - bon na zakupy w sklepie Kadaro. Robię zakupy w tym sklepie już od dłuższego czasu i zawsze jestem zadowolona


Dla zainteresowanych wrzucam link do regulaminu zabawy "Kreatywne szydełko" 

Teraz przymierzam się do wykonania gąsieniczki. Na razie nawlekłam koraliki Toho Roun, ale tym razem 8o: Opaque - Lusted i Metalic - Iris Brown. Wystające na bokach koraliki to Preciosa - Solo



Ostatni komplet bransoletek zrobiłam dla koleżanki, która zapragnęła biżuterii na ludowo. W skład kompletu wchodzi jedna szeroka bransoletka, trzy wąskie oraz kolczyki i zawieszka. Kolczyki i zawieszkę koleżanka wykończyła sobie sama, ja wykonałam tylko bazy


Jesień niestety rozgościła się na dobre. Pogoda szara, bura i ponura nie nastraja optymistycznie. Dzień krótki i po powrocie z pracy nie chce się już nic robić. 
Muszę znaleźć jakiś sposób na zmotywowanie się, bo przecież niebawem święta i wypadałoby wziąć się za kartki.
W ostatni weekend października wybieram się do Wrocławia na Zlot, może tam wena mnie dopadnie i już opuści :)

Dziś żegnam Was cieplutko i pozdrawiam wszystkich zaglądających w moje skromne progi
                                                                  
Alina :)

25 komentarzy:

  1. Ogromny wysyp wspaniałych bransoletek! Trzy różne rodzaje i wszystkie piękne.
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bransoletki wszystkie bez wyjątku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko i dotarłąm do ciebie - cudne bransoletki wykonałąś aż buzia mi się uśmiecha do ekranu - buziaki slę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko cudowności,superowe są te bransoletki.
    Pozdrawiam ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe i różnorodne bransoletki :) Te z pierwszego zdjęcia to moje zdecydowane faworytki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrej zabawy Ci życzę na zlocie:)
    A bizutki zrobiłaś cudne- dla mnie sznury górą.
    Pozdrawiam Alinko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię bransoletki, te niebieskie mnie urzekły. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne wszystkie:)
    może dołączysz do naszej zabawy
    https://reanja1.blogspot.com/2016/09/kreatywne-szydeko-etap-3.html
    wystarczy wkleić tylko banerek i wrzucić żabci linka;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do zabawy, choć nie jestem pewna, czy wytrwam w niej doi końca :)

      Usuń
  9. Piękne bransoletki, i te koralikowe i te ludowe:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace, zwłaszcza bransoletki bardzo mi się podobają :) A ludowy komplecik bardzo optymistyczny i radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię taką oryginalną biżuterię :)
    Fajnie ,że zrobiłaś też coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za miłe komentarze, cieszę się, ze bransoletki podobają się Wam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Alinko, jestem zachwycona Twoimi bransoletkami. I oczywiście życzę powodzenia w wyzwaniu.
    Serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ogromna różnorodność, każda z nich ma w sobie coś uroczego. Są śliczne! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się wszystkie ponieważ każda jest inna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczna biżuteria! I tyle różnych technik:) Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, oryginalnie wyglądają :) WielkieBrawa! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny wysyp prac. Ślicznie wyglądają bransoletki utkane na krośnie, na sznury koralikowe wybrałaś mój ulubiony wzór - skromnie, a zawsze wygląda świetnie, dlatego tak go lubię. A ten komplecik na ludowo to już wisienka na torcie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam za umiejętności, piękna biżuteria!Powodzenia i wytrwałości w zabawach:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe bransoletki uszykowałaś. Te na krośnie dla mnie urocze, nigdy w tej technice nic nie zrobiłam. A sznury koralikowe to dla mnie zachęta do zabawy, bo mam takowe, których nie pokazywałam. Decoupagowe-rewelacja! Pozdrawiam cieplutko z zapłakanego deszczem Krakowa:))

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina