niedziela, 27 grudnia 2015

Sal - Makowy Dworek - odsłona 5 i jeszcze odrobina świąt

Pozdrawiam wszystkich poświątecznie J
Mam nadzieję, że święta upłynęły Wam w spokojnej, rodzinnej atmosferze. Niestety zbyt szybko się skończyły. Tyle przygotowań, a tu "szast-prast" i po wszystkim, rodzinka się rozjechała i jakoś tak smutno zrobiło się w domu L Na szczęście pozostało wiele radosnych wspomnień i nadzieja na kolejne spotkania J

Wiecie, że biorę udział w Salu - Makowy Dworek? Obrazek miał być skończony do 31 grudnia.
Do końca roku pozostało niewiele dni, a mój Makowy Dworek jeszcze nie gotowy. Teraz mam kilka dni urlopu, ale czy uda mi się skończyć w terminie? Pewnie będzie jak zwykle na ostatnią chwilę  J

Tak wyglądał postęp prac na obrazkiem:
Odsłona 1 - TU
Odsłona 2 - TU
Odsłona 3 - TU
Odsłona 4 - TU

W chwili obecnej pozostało mi tylko naszyć koraliki  J
Tylko, albo aż, bo to jeszcze sporo wyszywania, ale dostałyśmy małego bonusika i mamy wydłużony czas na ukończenie pracy aż do 10 stycznia, więc jest jeszcze szansa  J

Żeby nie przedłużać, bo xxxx czekają, tak wygląda Makowy Dworek w chwili obecnej  J


I jeszcze troszkę świątecznych prac   J

Moja mama jest mistrzynią frywolitki. w tym roku zrobiłam na czubek choinki pięknego aniołka. Choinkę zdobiły również misterne, frywolitkowe gwiazdki - czyż nie piękne?





Teraz pora noworocznych postanowień oraz podsumowań całorocznych dokonań   J
Życzę aby nie brakowało Wam nigdy weny, pomysłowości oraz możliwości spełniania się w tym co lubicie robić najbardziej   J

                                                  Pozdrawiam Alina   J

11 komentarzy:

  1. Frywolitka to dla mnie ciemna magia. Mogę tylko podziwiać.... więc tylko podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem frywolitkowych dzieła. Anioł jest cudowny. A haftować też nie umiem więc z niecierpliwością czekam na efekt końcowy makowego dworku. Pozdrawiam serdecznie i życzę nieustającej weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna choinka, pięknie plączesz te niteczki , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna choineczka, anioł perfekcja :)
    Makowy dworek na finiszu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. makowy dworek jest wyszyty rewelacyjnie, a szydełkowe tworki cudne

    OdpowiedzUsuń
  6. Frywolitkowy aniołek, CUDO!! Tylko nie zrozumiałam czy to Twoje dzieło czy Mamy. :)
    A za tak misterne krzyżykowanie ogromne brawa, Alinko!
    Pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku Tobie i Najbliższym! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś :)
      Aniołek to praca mojej mamy, ja na razie frywolitki nie robię, bo nie mam kiedy, czas jakoś tak się kurczy :)

      Usuń
  7. Piękne prace frywolitkowe, a wyhaftowany dworek zasługuje na podziw:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za szybkie ukończenie makowego dworku, a aniołek rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko , obraz zapowiada się wspaniale i rewelacyjny jest aniołek mamy . Szczęśliwego Nowego Roku życzę

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko, wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, dużo zdrówka i czasu na realizację planów, nie tylko scrapowych! :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina