czwartek, 9 października 2014

Jesienne inspiracje

Nie lubię jesieni, bo jest zwiastunem zimna i krótkich szaro-burych dni.
Ale w tym roku jesień jest wyjątkowa, ciepła i słoneczna (przynajmniej na razie). Gdyby było tak zawsze to jesień byłaby piękną porą roku dzięki swoje ciepłej kolorystyce, Myśl ta nakłoniła mnie do wykorzystania tych pięknych barw w kartce - czy ładnie to wyszło oceńcie sami. Mi się podoba :)

Zgłaszam ta kartkę do wyzwania:
1.  "Powiało jesienią" ogłoszonego przez Kwiat Dolnośląski



2. "Idzie jesień" ogłoszonego przez Scrap Shop





3. "Jesień" ogłoszonego przez Scrap Cafe




A to moja jesienna inspiracja






15 komentarzy:

  1. Kapitalne dynie w tej jesiennej kolorystyce.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i zapraszam częściej. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinka ma bloga! świetnie bo masz co pokazywać, będę odwiedzać
    Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki są prześliczne ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Tereniu mam bloga i cieszę się, że go wreszcie założyłam :)
      Witaj Sabinko, dziękuję za miłe słowa i zapraszam obie Panie do zaglądania

      Usuń
  5. Ale fajne dynie! :) Świetna karteczka.
    Dzięki za udział w wyzwaniu ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wykozystany wykrojnik dyni, podoba mi sie cała kartka, super
    dziękujemy za udział w wyzwaniu ScrapCafe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Dynia nie jest z wykrojnika, wycinałam ją nożykiem introligatorskim, jak za dawnych czasów :)

      Usuń
  7. Cudne kolorki, cudne dynie, jednym słowem pięknie :). Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Shop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w moich skromnych progach i bardzo dziękuję

      Usuń
  8. Świetna karteczka! dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina