niedziela, 13 października 2024

Pożegnanie Sylwii

Dzieńdoberek
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kartkę przygotowaną na pożegnanie Sylwii, która odeszła na zasłużoną emeryturę.
Papier scrapowy od Magicznej Kartki - Zaczarowany Ogród 09 - ze starych zasobów. Kwiaty i dodatki papierowe. Kartka w pudełku z okienkiem.









Dziękuję za odwiedziny, cieszę się, że jeszcze do mnie zaglądacie, choć jestem tu coraz rzadziej. Tworzę cały czas, ale czasu na publikację brakuje mi coraz bardziej. Papier, szydełko, druty, haft, ..... każda z tych czynności daje mi radość. Każdej chciałbym poświecić jak najwięcej czasu, ale to się po prostu nie udaje. 
Życzę wam spokojnego tworzenia w jesienne i zimowe długie wieczory. Postaram się pisać i zaglądać do Was.
Pozdrawiam Alina 

10 komentarzy:

  1. Piekna karteczka i miła pamiątka na zakończenie pracy, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka Alinko. Magiczna Kartka miała fajne papiery , tez je bardzo lubiłam, Co emerytury to jestem już na niej 4 lata i też mi ciągle brakuje czasu :-) Człowiek jak pracuje jest bardziej zdyscyplinowany, ale wierze że Ci czasu brakuje , wszystkie techniki co je wymieniłaś są bardzo czasochłonne.!!
    Pozdrawiam i życzę żebyś kiedyś powiedziała że tego czasu masz w nadmiarze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna pamiątka. Cudowna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka! Eteryczna, że tak powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo sympatyczna kartka :)
    Znam ten problem z czasem, też chciałabym jak najwięcej malować, tworzyć, wycinać itp ;) Życzę dużo spokoju i najwięcej chwil na swoje hobby!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć kochana, najważniejsze, że tu jesteś, bardzo mnie to cieszy. Karta jest moim zdaniem perfekcyjna, idealne wykonanie. Cudowne barwy, kompozycja kwiatowa i te zwinięte kartki, jakby część życia zapisana i zawinięta po to, by pisać nowe. ;) Jakoś tak mi się skojarzyło. Pozdrawiam serdecznie, zdrówka i wieku pięknych chwil. :******

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartka jest śliczna i będzie pamiątką dla obdarowanej. Emerytura faktycznie może być radosna, choć niekoniecznie spokojna. Niektórzy przeznaczają ją na podróże i spełnianie marzeń, na które wcześniej nie mieli czasu. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka i wspaniały dodatek do prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sympatyczna kartka! Na pewno sprawiła wiele radości.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina