sobota, 15 kwietnia 2023

Wyskakujące pudełka jeszcze raz

Zapraszam na kolejne urodzinowe, wyskakujące pudełka. Trochę jest zabawy przy ich tworzeniu, ale podoba mi się efekt. W planach mam zrobienie ich w większej ilości i schowanie w jednym pudełku. Myślę, że efekt podczas ich wyskakiwania będzie ciekawy.
Tyma razem pudełeczka na urodziny Teresy.
Papiery w formie digi do samodzielnego wydrukowania - Pretty Digi, kolekcja Winter Forest
Digi stempel z eleganckimi szpilkami również autorstwa Agi B. - Pretty Digi.
O wyskakujących pudełeczkach pisałam już  TU, podałam tam również linki do filmików jak je wykonać.
Spróbowałam nagrać filmik, niestety brak odpowiedniego sprzętu bardzo utrudnia to zadanie, ponieważ pudełeczko trzeba przytrzymać i otworzyć, a w tym samym czasie trzeba trzymać telefon, który jest sprzętem nagrywającym - nierealne, gdy ma się tylko dwie ręce. Filmik jednak zdecydowałam się pokazać, może coś tam zobaczycie 🤔😊


Przy następnej okazji poproszę kogoś o pomoc i pewne będzie lepiej. Teraz już żegnam sie z Wami życząc spokoju i słońca, którego brakuje chyba już wszystkim. Dziękuję za odwiedziny i do następnego wirtualnego spotkania
Alina

22 komentarze:

  1. Prezentują się wyśmienicie. Ciekawy i oryginalny pomysł na prezent. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa praca, pieknie wygląda, sprytne ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowne są te pudełeczka, Alinko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna zabawa, swietny pomysł i wykonanie. Na pewno pracy kosztowało sporo, ale efekt tego wart.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne efekt z tymi pudełeczkami ale koniecznie trzeba obejrzeć filmik żeby mieć o nich wyobrażenie. Pudełeczka super i choć kosztują nie mało pracy to dla takiego efektu warto !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zabawa z tym pudełeczkiem :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa forma kartki bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na różne okazje. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam talent:)))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne pudełka! jaka szkoda że nie widziałam tego wcześniej, bo już widzę minę Lili:) Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Filmik extra! Rozumiem, że było go niewygodnie nagrać, jednak spełnił swą rolę :-) Pudełeczka obłędne! Świetny i zaskakujący efekt :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję talentu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyszło 👏 też mi chodzą te pudełka po głowie, może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna i pomysłowa praca!!! Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam serdecznie ♡
    Ogromnie podobają mi się takie pudełka :) Naprawdę jestem zachwycona, ogromny talent! Ślicznie się prezentują!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. Obejrzałam też filmik...wiesz, że wykonałaś śliczności. Wszystko jest mega dopracowane, mega klimatyczne i z duszą! Mega pomysły, mega kolorystyka, mega wykonanie...jest genialnie! Pozdrawiam, podziwiam i życzę słonka. :******

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne pudełeczka. Prawdziwy artyzm.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale z Ciebie zdolniacha! Muszę popracować nad takim pudełkiem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały pomysł! Trzeba mieć talent.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny i bardzo oryginalny pomysł na upominek. Rewelacja. Prześliczne pudełka. Solenizantka na pewno miała radochę jak dostała coś takiego. Super Alinko. Uściski

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina