piątek, 10 marca 2023

Urodzinowa kartka pop up

Wzięłam udział w ciekawych warsztatach prowadzonych przez Olgę Bielską: Elementy  Pop Up w scrapbookingu.  Warsztaty pooglądałam, ale prac zrobiłam niewiele, oto jedna z kartek warsztatowych na pięknych papierach ScrapAndMe - Sunfolwers: 04, 05, 06, 10.
Kartka do pudełka, w środku kieszonka na bon podarunkowy.





Nakręciłam  nieudolny filmik w celu prezentacji momentu rozkładania kartki. Brakuje mi przede wszystkim statywu, który marzy mi się od jakiegoś czasu, ale nie zdecydowałam się tej pory na zakup, a przy kręceniu z ręki i otwieraniu kartki zdecydowanie brakuje trzeciej ręki. Coś tam jednak na filmiku widać, więc załączam go do postu.


Dziękuję za Waszą obecność w moim wirtualnym świecie. Cieszę się z każdego Waszego komentarza, ponieważ motywują mnie one do dalszego działania. Mam spore zaległości w publikowaniu, a staram sie to robić chronologicznie, bo inaczej pogubiłabym się co już zaprezentowałam, a co jeszcze czeka. Idę wiec odgrzebać klejoną pracę oraz pozaglądać trochę do Was i zobaczyć jakie cudeńka tworzycie.
Wyczekiwana wiosna nie bardzo chce rozgościć się u nas, ale czekam cierpliwie.

Pozdrawiam Was serdecznie
Alina

25 komentarzy:

  1. Cudowna karteczka a słoneczniki jeszcze piękniejsza ją czynią.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka wyszła super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kartką, słoneczniki bardzo lubię a warsztaty z Olgą musiały być super !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Alinko, ta karteczka jest po prostu przepiękna, jestem nią zachwycona :))
    Pozdrawiam najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka ładna ta kartka! Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka, Alinko, pełna letniego uroku - pewnie za sprawa tych słoneczników. No i super forma.
    Pozdrawiam
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę, wyślij mi swój adres na maila kontaktdoagai @ gmail.com. Zakładka czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna kartka. Ten bukiecik- sama radość.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe słoneczniki :) pięknie je skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam zdolności w robieniu takich kartek. Są bardzo efektowne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja karteczka jest prześliczna. Słoneczniki należą do moich ulubionych kwiatów.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka bardzo mi się podoba, niesamowicie wygląda po rozłożeniu, wspaniała praca, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejna cudowna karteczka Ci wyszła. Co tu dużo pisać - po prostu brawo! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ fantastyczna kwiatowa kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna kartka. Słoneczniki uwielbiam więc tym bardziej na plus. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka. Idealnie dobrane kolory.
    Pozdrawiam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne te papiery i kartka wyszła prześlicznie!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja kartka to prawdziwa piękność, z zewnątrz i wewnątrz, kolory też zachwycają.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna praca, i jak elegancko się wszystko składa i otwiera :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hihi, wszyscy teraz o wiośnie myślą i piszą. Nawet tworzone prace mają coraz więcej barw i kwiatowych elementów.
    Kartka wspaniała, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Moment rozkładania kartki bardzo dobrze, moim zdaniem,
    utrwalił się na filmiku.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina