środa, 1 lutego 2023

Emilia i Adam

Kartkę na ślub Emilii i Adama wykonałam z mojej ulubionej ostatnio kolekcji Paper Heaven -Złoty sen 02. Praktycznie papier z tej kolekcji idealnie pasuje do wszystkich kartek, a do  ślubnych i komunijnych jest idealny. 
Życzenia pochodzą z nie istniejącej już strony na FB - Fabryka życzeń.
Kwiaty z białego foamiranu i kilka małych z papieru. Foamiranowe przybrały na zdjęciach brzydką, żółtą barwę z którą  nie bardzo mogłam sobie poradzić podczas obróbki zdjęć. 
Kartka z kieszonką w środku i w komplecie z pudełkiem.








Właśnie zaczął się luty. Mam nadzieję, że zima nie da się już nam we znaki, choć luty może pokazać jeszcze pazur. Na najbliższe dni pagoda niestety iście jesienna. W połowie miesiąca wybieram się na narty i tylko tam gdzie jadę może być mroźnie i śnieżnie. Tu gdzie mieszkam powinno być ciepło i słonecznie. Czyż nie byłby to idealny układ?
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego czasu w oczekiwaniu na wiosnę
Alina

29 komentarzy:

  1. Cóż za piękne marzenia.Wszystko trawię ale nie wiatry.Kartki urocze.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna kartka i życzenia piękne !!! Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna ślubna i piękna kartka a pudełeczko dodaje jej elegancji. Brawo Ty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna. Całość robi wrażenie, ale pierwsza kwiatowa strona - zachwyciła mnie od razu. Cudo.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i elegancka kartka a w pudełku tym bardziej. Nie przepadam za zimą jestem zmarzluchem, czekam na wiosnę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Alinko, kolejna wspaniała kartka, aż miło pooglądać takie cudo.
    Jak dla mnie zima mogłaby w ogólne nie istnieć, od razu po jesieni powinna być wiosna.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna cudna karteczka. Mam nadzieję , że dopisze ci pogoda na urlopie. Oby do wiosny , pozdrawiam serdecznie 🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kolory.....Pozdrawiam Dusia, napisałam maila czekam..........

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kartka i wspaniale skomponowana. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj szumem deszczu Alinko
    Już uśmiecham się patrząc na Twoją kolorową karteczkę
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się ta kartka podoba - i ta koncepcja umieszczania tak zdobionych kartek w pudełeczku.

    Zakładka na Ciebie czeka - pisałam na maila o adres - może mój mail wpadł do spamu?

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie ♡
    Śliczna kartka, widać że wykonana ze starannością i pasją :) Prezentuje się wspaniale!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  13. To nie kartka, to prawdziwa rzeźba! Przestrzenność formy mnie zachwyca! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna praca.Kwiatki są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kwiatki wspaniale pasują do tak uroczystej kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ wspaniała kartka, bardzo mi się podoba, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna karteczka i wspaniałe kwiaty! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna kompozycja. Kartka prezentuje się ślicznie :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka cudna, a u nas mrozi dziś trochę i zimowo

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwycająca kartka. Ładniejsza niż te do kupienia w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW! Przepiękna kartka! Jestem pod ogromnym wrażeniem kompozycji oraz wykonania.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu!^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękną kartkę zrobiłaś Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękności pokazujesz kochana. karteczka bardzo elegancka i świetnie skomponowana. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny komplecik! Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę, że mój komentarz tam wyżej jest jako anonimowy. Blogger robi mi czasem takie dowcipy. Proszę o adres w sprawie zakładki na maila kontaktdoagai na gmailu ;).

    OdpowiedzUsuń
  26. Kartka wyszła wspaniała i kwiatki z foarmiru również. Buziaki

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina