niedziela, 11 września 2022

Lymantria x dwa

Przyszedł czas na niewielką zmianę i miejsce kartek zajmie szydełkowa chusta. 
Wzór Lymantria według projektu Ewy Brandys do pobrania za darmo znajdziecie tu - Ravelry - Lymantria
Wzór bardzo czytelny i nie sprawił mi większych kłopotów, dlatego powtórzyłam go dwa razy. Włóczka ombre idealnie pasuję do tego rodzaju robótek.  








Jesień zbliża sie do nas wielkimi krokami, czuć już ją w powietrzu, dlatego warto zadbać o ciepłe dodatki na ten niesprzyjający nam czas. Dodatkowo chusty są doskonałą ozdobą jesienno-zimowego płaszcza wprowadzając kolorystyczne efekty. 
Cieszę sie, że Was mam, że zaglądacie, czytacie i piszecie. Jesteście ogromnym wsparciem i zachętą do pracy mimo wszystko.  
Życzę Wam ciepła i zdrowia nad nadchodzący czas i do następnego wirtualnego spotkania.
Pozdrawiam Alina 

24 komentarze:

  1. Faktycznie włóczka pięknie pasuje do tego wzoru, wręcz podkreśla jego urok. Piękne chusty, Alinko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Alinko, cudowne chusty, zwłaszcza podoba mi się ta z niebieskim.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusty przepiękne !!! Cudny zestaw kolorów ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusty bardzo fajne, jestem pełna podziwu nad tempem dziergania, choć wiadomo że druga chustę robi się już szybciej. Świetny zestaw kolorów w obu chustach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne chusty i fajne kolorki , pozwoliłam sobie podebrać wzór, dziękuję bardzo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne,cieplutkie chusty.
    Wzór sobie zapisałam 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Gratuluję - wspaniałe chusty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna chusta , ale mnie zaskoczyłaś . Myślałam , że tylko karteczkami się zajmujesz. Wzór atrakcyjny i wykonanie perfekcyjne. Pozdrawiam serdecznie 🌺🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe chusty w pięknej kolorystyce. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne chusty - piękny wzór i cudne kolorki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna chusta... wspaniale wykonana... na pewno dostarczy mnóstwo ciepła w chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe chusty. Szczerze podziwiam, ponieważ efekt wspaniały, a pracy ogrom :))
    Pozdrawiam najserdeczniej, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydziergałaś wspaniałe chusty, Alinko. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. One są fantastycznie piękne. :) Super wykonane, a ich zdjęcia też świetne. :) Tak, idzie jesień, czuję ją. Jestem fanką jesieni, tylko to ciśnienie... Dziś jest tak szaro, dość klimatycznie, gdyby nie piszczące ucho, to byłabym całkiem uradowana. Takie chusty są absolutnie idealne na teraz. Miej dobre dni, bądź zdrowa, niech dzieje się dużo miłych dla serca chwil. Pozdrawiam najserdeczniej. :*****

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne obie chusty. Bardziej podoba mi się z niebieskim kolorem. Wzór też piękny. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe chusty i na pewno będą dawać przyjemne ciepełko w chłodne dni jesieni. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podobają mi się obie chusty, będą idealne na chłodne dni!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Wydaje się taka delikatna. Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obydwie piękne. Zaraz sobie wyobrażam jakby do mnie pasowały, szczególnie, że obydwie w kolorach, w których się dobrze czuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe chusty! Moim faworytem jest ta bez niebieskości.. Cudowna szarość z kroplą beżu:) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie są śliczne, aż trudno wybrać która kolorystyka bardziej mi się podoba.
    Zdrówka, uściski

    OdpowiedzUsuń
  22. Obie chusty są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe, brak mi słów, jesteś bardzo utalentowana.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina