poniedziałek, 20 września 2021

40-stka miłośników czworonogów

 Wśród Was jest wielu miłośników naszych braci mniejszych. Sama do nich należę. Moje dwa koty mają życie jak w raju, czasem im zazdroszczę. Oba to znajdy, które stanęły na naszej drodze i już  z nami zostały. Dlatego z wielką przyjemnością wykonałam urodzinową kartkę do koperty dla pary zwierzolubów - ona kocha psy, on koty. Jedne i drugie towarzyszą im zawsze. 
Kartka bardzo prosta, ponieważ miała zmieścić się do koperty, nie mogła być przestrzenna. Stempelek, który wykorzystałam do wykonania digi-stempla jest autorstwa Iwony S. - "Ale pomysł" 


I jeszcze dodam moje kocie pupile




Lato niestety dobieg końca - wielka szkoda bo jestem ciepłolubna. Mam nadzieję, że pogoda pozwoli nam cieszyć sie złotą polską jesienią. 
Życzę Wam miłego i spokojnego tygodnia, wielu słonecznych dni i cudownych pomysłów na życie oraz jesiennej weny.
Pozdrawiam serdecznie 
Alina   


21 komentarzy:

  1. Fajna karteczka i słodkie kociaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca a Twoi pupile przefajniaści:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, idealna dla miłośników kotów:) Kochane masz kotki ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa kartka na podwójną czterdziestkę ! Ja też właśnie robię kartkę na czterdziestkę i jakoś mi nie idzie - chyba weny brak. To znaczy - już prawie zrobiłam, ale coś mi nie pasuje. Chyba kartka musi jeszcze odleżeć, a ja muszę pomyśleć... Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Alinko zabawna jest ta karteczka ale cały post skradły Twoi milusińscy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka po prostu świetna, Alinko, a kotki masz przekochane.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczka i kotki urocze. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  8. O jakie masz słodziaki, to zdjęcie kotka śpiącego na fotelu - rewelacja! Ja mam "fioła" głównie na punkcie psów. Uwielbiam mojego łobuziaka którego mam w domu, choć nie jest łatwym pieskiem.
    Karteczka świetna i ma super kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te Twoje koty! Uwielbiam widok takich zrelaksowanych zwierzątek. Widać na pierwszy rzut oka, że mają z Tobą dobrze :) Jestem zdania, że lepiej rozpieszczać zwierzęta, niż je krzywdzić. Oby więcej takich osób. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza, pomysłowa kartka. Piękne są Twoje kicie, widać, że dopieszczone z każdej strony. Ja też mam kociego wyrzutka, to najwspanialszy kotek pod słońcem... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Alinko, kartka aż nierzeczywiście wygląda - taka jest cudna.
    Koty są wspaniałe, rozpieszczamy je, bo mają taką naturę i na to zasługują. Psy również!
    Uściksi

    OdpowiedzUsuń
  12. Oryginalna i świetnie wykonana kartka! Życzę jeszcze wielu promieni słonecznych, łap wit.D, Alinko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza karteczka, Lenko. Zdjęcia kociaczków urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem prostota to najlepsze rozwiązanie, kartka jest bardzo fajna :)
    Ja z kolei bardzo się cieszę, że lato się wreszcie skończyło, bo upałów nie znoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna karteczka! :)
    Ja też jestem ciepłolubna, od jesieni zaczynam zawijać się w ciepłe swetry i wiele warstw ciuchów:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja kartka podoba mi się. Rudy kot lub kotka genialnie prezentuje swój stosunek do problemów tego świata. Czasem warto brać przykład z czworonogów. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe karteczka!!! Na pewno bardzo się podobała!!

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina