poniedziałek, 31 maja 2021

Witaj Janie

Kartka w kształcie butelki powstała na powitanie Jana.
Kształt butelki nie jest moim pomysłem. Wiele sklepów sprzedaje takie bazy, jednak swoją sama zaprojektowałam i wycięłam dzięki mojemu kochanemu ploterowi. Rzadko z niego korzystam. Najczęściej wycinam okienka w pudełeczkach, ale tym razem postanowiłam, że będzie inaczej 😊
Papier craftowy oklejony brystolem w kolorze ecru i scrpowym papierem z Magicznej Kartki. Grafika - Small Wingels Shop





Czy u Was też wreszcie wyszło słonko i zrobiło się cieplej. U mnie dzisiaj był bardzo przyjemny dzień.
Życzę Wam spokojnego tygodnia i do następnego spotkania

Pozdrawiam serdecznie 
                                                                                                    Alina 

18 komentarzy:

  1. Piękna buteleczka na powitanie! U mnie dzisiaj słonecznie, w końcu na działce można było coś zrobić. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna , oryginalna kartka. Miłego dnia 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  3. Alinko, buteleczka wyszła Ci o mistrzowsku.
    U mnie niestety ciągle bardzo zimno.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka - butelka jest świetna. Pięknie się prezentuje. Podobają mi się dodatki, które umieściłaś i karteczka - metryczka. Fajna pamiątka. Uściski Lenka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka, podoba mi sie Twoje wykonanie i kształt. Niby wiele sklepów ma w ofercie taką buteleczke, ale tylko na blogach widzę piękne inspiracje, dlatego zachwycam się Twoją pracą 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartka, oryginalna i pomysłowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Bardzo ładny kształt zaprojektowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna butelka, niech maluszek rośnie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna karteczka! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe wykonanie artystyczne.
    U mnie pogoda dzisiaj dopisała.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka słodka kartka! Wspaniale ją wykonałaś.
    U nas też teraz pogoda dopisuje i mam nadzieję, że nie będzie już padać codziennie...
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  13. Super karteczka w świetnym kształcie! Śliczna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny pomysł z tą butelką. I jaki oryginalny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna i pomysłowa kartka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo oryginalna kartka, wygląda wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedyna i niepowtarzalna. Wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina