poniedziałek, 25 stycznia 2021

Ślub Bożeny i Sławka

Ślub Bożeny i Sławka odbył się już jakiś czas temu, ale do tej pory nie znalazłam czasu, 
żeby o tym napisać i pokazać Wam kartkę jaką dla nich przygotowałam. Publikuję kartkę w pierwszą rocznicę ich ślubu z najserdeczniejszymi życzeniami. 
Tym razem jest to kartka sztalugowa, wykonana jest bez użycia papieru scrapowego. Wystarczył biały i czerwony brystol. Kartkę z kalendarza wykonałam w programie Inkscape. Róże z czerwonego foamiranu i małe kwiatki z białego. Zielone listki wycięte za pomocą wykrojników. Kartka tradycyjnie w pudełeczku z okienkiem. 







Mam nadzieje, że kartka w romantycznych czerwieniach będzie doskonała na poprawę zimowego nastroju. 
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego tygodnia
                                                                                       Alina  

23 komentarze:

  1. Śliczna karteczka, widać że wystarczy zwykły brystol, pomysłowość i super kwiatuszki i efekt wspaniały 🙂
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka, kwiatuszki prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że się jednak pochwaliłaś tą karteczką. Te róże z foamiranu są zachwycające

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko, te róże wyglądają jak żywe, może przez ekran laptopa, magia czy co, przepiekny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Róże jak prawdziwe!!! Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny komplecik !Czerwień i róża dodają wyjątkowego uroku .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś bardzo kreatywna! Pomysł z karteczką z kalendarza - świetny. I dzięki Tobie poznałam kolejny program graficzny - Inkscape.

    OdpowiedzUsuń
  9. Alinko, przepiękny ten komplecik. Czerwone róże kojarzą się z gorącą miłością.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie wyglądają te czerwone róże - gorąca kartka;)


    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna kartka- jestem nią zachwycona!
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest przepiękna 😍 wystarczy kilka dodatków i jakie cudo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful card with sweet roses!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ślubna karteczka, pozdrawiam Alinko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Alinko piękna jest, lubię bardzo format sztalugi a czerwień faktycznie kojarzy się z miłością i ślubem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękną przygotowałaś kartkę. Czerwień to kolor miłości i pasji, więc idealny na ślub :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna karteczka, a róże jak żywe!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna ślubna karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna karteczka i cudna kompozycja kwiatowa:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne połączenie ślubnej bieli i czerwieni koloru miłości, śliczny bukiecik, kartka z kalendarza to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Alinko kartka jest przepiękna, bardzo, bardzo mi się podoba :) Ciekawa i z pomysłem :) Kartki z kalendarza bardzo mi się podobają w pracach, chyba się do Ciebie uśmiechnę jak ją wykonać :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina