sobota, 21 grudnia 2019

Niebieska zakładka na ostatnią chwilę

Moja koleżka jutro ma urodziny, postanowiłam dosłownie w ostatniej chwili upiec dwie pieczenie na jednym ogniu i zrobiłam dla niej zakładkę w kolorze niebieskim.
Koleżanka uwielbia czytać książki, więc zakładka będzie dla niej doskonałym prezentem, a przy okazji będę mogła zgłosić ją do zabawy zorganizowanej przez Bogusię z bloga Jasminarium.
Zakładka bardzo prosta, ale na pewno dobrze będzie spełniała swoja funkcję.




Banerek do zabawy - TU zasady

Zapraszam Was do tej zabawy. Fajnie jest mieć w domu coś co można podarować, tak własnie było z zakładką z poprzedniego zakładkowego zadania.
Pozdrawiam serdecznie i życzę spokoju przed świętami. A może takie podejście do przygotowań 😊

                                  Brak dostępnego opisu zdjęcia.
Dodałabym do 5 punktu - odpoczywam w gronie rodziny i cieszę się, że mam ich koło siebie 💖

                                                                                 Alina

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładna zakładka, sympatyczny napis i do tego ta słodka babeczka - fajny pomysł, na pewno wywoła uśmiech obdarowanej :).
    Masz rację, warto mieć takie drobiazgi w domu na nagłe okazje. Sama się o tym nieraz przekonałam.
    Grafika też trafia w mój pomysł na Święta :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cute bookmark!
    Such lots fun with the banner!
    Enjoy holiday, Alina.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super babeczka z pewnoscią się ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zakładka, Alinko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka zakładka. A okna umylam.Bardzo rzadko chodzimy do kina.Nocy nie potrafię zarywac ,musze się wyspać. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna zakładka! Też na zapas powinnam podziałać w tym temacie :-)
    Podejście do Świąt niebanalne...jaką ma w sobie moc :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała zakładka, nawet jeżeli została wykonana w ostatniej chwili. Jeżeli mogę Ci się do czegoś przyznać, to większość moich prac właśnie tak powstała. Pozdrawiam gorąco.
    P.S. Mycie okien to jedna z niewielu prac porządkowych, którym nie jestem w stanie podołać i zawsze się kimś wysługuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dorota na pewno bardzo się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina