sobota, 22 czerwca 2019

Irysy 3D

Niedzielę spędziłam w miłym towarzystwie na wrocławskim Ołtaszynie. Spotkanie i warsztaty tym razem poprowadziła Beata Wośkowiak ze Sztuki Zdobienia, a tematem były irysy 3D.
Z wielkim sceptycyzmem podchodziłam do tego spotkania, bo talent u mnie tylko odtwórczy. Nie potrafię rysować, ani malować, a irysy miały być zrobione szpachelką z masy plastycznej 🤔
Okazuje się, że nie taki diabeł straszny ......
                                                                       ....... i jakoś sobie poradziłam 😊
Brałam udział tylko w pierwszym warsztacie i zapraszam na fotorelację z niego. Podczas drugiego warsztatu dziewczyny wykonały Zegar Chronos. Możecie zobaczyć jak wyglądał w fotorelacji ze strony Sztuki Zdobienia - KLIK

















Dziękuję za odwiedziny i proszę o komentarze.
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu 😊
                                                                               Alina  

33 komentarze:

  1. Rewelacja, najpierw nie za bardzo wiedziałam co i jak ale po pomalowaniu, super.Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! poradziłaś sobie świetnie!
    Fantastyczne irysy!
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo, świetnie sobie poradziłaś. :) Kolejny raz okazane, że trzeba próbować, bo może jednak się okazać, że talent jest, a był ukrywany. :) Naprawdę fantastycznie to wygląda i kolorystyka przepiękna. :) Pozdrawiam. :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod ogromnym wrażeniem ! Świetnie sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. que lindo trabalho !!
    esta oficina é maravilhosa.
    grande abraço.
    :o)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale Alinko, cuda Wam wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem. Piękne prace powstały!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne <3 wrocław? czyżby moja sąsiadka? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne, te irysy naprawdę są przepiękne, arcydzieło! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko, poradziłaś sobie świetnie!!! Pięknie te irysy się prezentują!! Brawo Ty :) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. warsztaty to dobra rzecz, u mnie tak mało się dzieje , piękne kwiaty zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna praca! Kolory świetnie uwidoczniły irysy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie to jest rewelacyjna praca, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Irysy pięknie wyszły. Rozwijające są takie warsztaty . Miłej niedzieli 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo efektowne te irysy!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne, niesamowity efekt końcowy !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zakochana w tej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałości stworzyłaś, zaskoczona jestem efektem Twojej pracy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Po pierwszych zdjęciach nie wiedziałam co dalej.. myślałam, że zmontujesz przestrzenny kwiat. A to powstał obraz, świetny jest. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała inicjatywa. A i efekt końcowy też niczego sobie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Warsztaty bardzo ciekawe i z pewnością wartościowe! Świetne obrazy powstały. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe warsztaty! Powstały przepiękne irysy 3D! Efekt zachwyca!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. O ja Cię, ale super warsztaty!!!
    Kwiaty wyszły cudne ,wszystkie prace piękne:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Alinko, rewelacyjna praca. Irysy to wspaniałe kwiaty.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Alinko twórcza praca i się opłacało to wykonać, wyszło rewelacyjnie. Super wszystkie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawe warsztaty, fajnie by było w takich uczestniczyć i nauczyć się czegoś nowego ^^ świetnie sobie poradziłaś, praca jest genialna !

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wyszło :) Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne warsztaty, a efekt pracy niesamowity. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  29. irysy cudowne- jestem pełna podziwu dla Twojej pracy

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina